מאני-בול: "הגורו" של הבייסבול מונה לאחראי למצוא מחליף לקלופ

play
תיאו אפשטיין בייסבול | GettyImages
גם בלי סלאח זה עובד: ליברפול דרסה 1:4 את צ'לסי 07:00

הבעלים האמריקאים של ליברפול הפקידו את תהליך מציאת היורש של הגרמני בידי תיאו אפשטיין, מי שסייע באליפויות ההיסטוריות ב-MLB. וגם, עסקת המיליונים של הקבוצה מול "דיסני פלוס"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול תעלה הערב (ראשון, 18:30, ספורט1) לאחד המשחקים החשובים ביותר שלה העונה, ולמעשה האחרון של יורגן קלופ באצטדיון האמיריות שבלונדון, כשהיא תתארח אצל ארסנל במסגרת המחזור ה-23 בפרמיירליג. מאז שהמאמן הגרמני הודיע שהוא יעזוב את האדומים בסוף העונה, מוליכת הטבלה המשיכה בכושר הנהדר שלה עם ניצחונות בגביע ובליגה עם 1:4 מרשים על צ'לסי. רשימת היורשים הפוטנציאלית למאמן הגרמני כבר התמלאה בשמות כמו צ'אבי אלונסו, רוברטו דה זרבי ואפילו ז'וזה מוריניו כאופציה מפתיעה, אך נראה שלמייטי רדס יש תוכנית מסודרת כיצד למצוא את היורש הנכון.

ב"דיילי מייל" דיווחו על כך שליברפול מינתה את תיאו אפשטיין להיות היועץ המיוחד עבור הנהלת הקבוצה למציאת המאמן הבא. אפשטיין מגיע מעולם הבייסבול האמריקאי, שם נחשב לגורו של ממש כשסייע לבוסטון רד סוקס לזכות באליפות ראשונה אחרי 86 שנים וכיועץ בשיקגו קאבס, לזכות באליפות היסטורית אחרי 108 שנים. המטרה של קבוצת "פנוויי ספורט" אשר מחזיקה בבעלותה את המועדון האנגלי, היא ליצור סביבה מקצועית שתאתר את המאמן המתאים הבא.

תיאו אפשטיין בייסבול
עבודה אמריקאית מאחורי הקלעים תביא ליורש הנכון לקלופ? תיאו אפשטיין | אימג'בנק GettyImages

"אני נרגש לעבוד שוב עם קבוצת 'FSG', זה אתגר מרתק עבורי", סיפר אפשטיין לאחר המינוי. "יש כאן ארגון נהדר. אני לא רוצה להיות זה שמקבל את ההחלטות, אלא זה ששואל את השאלות הנכונות על מנת לסייע לבעלים ולקבוצה".

יורגן קלופ, מאמן ליברפול
קיבל הרבה אהבה באנפילד. קלופ | רויטרס

העזיבה של קלופ הביאה למועדון גם הזדמנות כלכלית מעניינת כשהקבוצה הודיעה שתצלם בחצי העונה שנותרה סדרה דוקומנטרית על החודשים האחרונים של הגרמני בליברפול. מי שעטה על ההזדמנות ונראה שעקפה את חברת "נטפליקס" היא "דיסני+" שכבר יצרה קשר עם הנהלת המייטי רדס והגישה הצעה שליברפול צפויה לקבל על סך 10 מיליון ליש"ט עבור הפקת והפצת הסדרה המרתקת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי