קלופ שוב התלונן על השיפוט, ארטטה חגג: "מרגיש כמו ניצחון גדול"

play
תחושות שונות מאוד בסיום המשחק. ארטטה וקלופ | רויטרס
רק 2 נקודות הפרש: אליסון תפס אוויר, ארסנל ניצחה 1:3 את ליברפול 06:28

"זה לא ייאמן", אמר מנג'ר ליברפול על האדום של קונאטה. מאמן ארסנל על ה-1:3: "ליברפול הטובה באירופה כרגע, צריך יציבות"

קבוצות: ארסנל ליברפול
(גודל טקסט)

מאבק האליפות בפרמיירליג התחמם הערב (ראשון), כשארסנל השיגה 1:3 גדול על ליברפול וצימקה ממנה את הפער בפסגה לשתי נקודות, כשגם מנצ'סטר סיטי כמובן עדיין בתמונה עם חמש נקודות פחות ושני משחקים חסרים לעומת המוליכה.

"ידענו שצפויים לנו רגעים קשים ונצטרך לעבור אותם", אמר מיקל ארטטה בסיום. "היינו אכזריים בניצול המצבים שלנו וזה מרגיש כמו ניצחון גדול. ליברפול כנראה הקבוצה הטובה באירופה, זה נותן לנו מומנטום ואנחנו מאוד נלהבים. התקרבנו ועכשיו צריך להיות יציבים – ליברפול עושה את זה כבר שש-שבע שנים".

מנגד, יורגן קלופ שוב בא בטענות לשיפוט – בעיקר על רקע הכרטיס האדום שספג איברהימה קונאטה: "הרבה דברים הלכו נגדנו, השופט הוציא לי כרטיס אדום נגד מנצ'סטר סיטי, היום קרה דבר דומה עם ז'וטה והוא לא הורחק. זה לא ייאמן. ואז קונאטה ספג צהוב ראשון, האברץ נפל והוא ספג צהוב שני. גבריאל עשה את אותו הדבר לנונייז ולא ראה צהוב".

אבל למאמן ליברפול היו תלונות גם לשחקנים שלו: "נתנו לארסנל את כל המומנטום, לא הצלחנו לסיים מהלכים וליריבה הגיעו שלוש הנקודות. הנסיבות היו קצת מוזרות, הכרטיס האדום לא עזר".

מאמן ארסנל מיקל ארטטה עם מאמן ליברפול יורגן קלופ
תחושות שונות מאוד בסיום המשחק. ארטטה וקלופ | רויטרס

וירג'יל ואן דייק הוסיף: "זה יום קשה, אני לוקח אחריות על השער ב-2:1 וזו היתה נקודת המפנה במשחק. הייתי צריך להיות טוב יותר, פגעתי בקבוצה. אני מקווה שאתאושש מזה, דברים כאלה לא קורים לי הרבה בקריירה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי