באנגליה קוטלים את ואן דייק ומשוכנעים – סיטי מתקרבת לאליפות

play
מאמן ליברפול יורגן קלופ עם וירג'יל ואן דייק | רויטרס
רק 2 נקודות הפרש: אליסון תפס אוויר, ארסנל ניצחה 1:3 את ליברפול 06:28

בלם ליברפול שגה ב"דברים שלומדים בבית הספר" ו"היה אשם בכל שלושת הגולים של ארסנל". קין: "לא רואה מי הולכת להקדים את פפ"

(גודל טקסט)

ארסנל פתחה אמש (ראשון) לרווחה את מירוץ האליפות בפרמיירליג, כשניצחה את ליברפול 1:3 וצימקה ממנה את הפער לשתי נקודות בלבד. מנצ'סטר סיטי השלישית רחוקה חמש נקודות ושני משחקים חסרים, ומי יודע, אולי גם אסטון וילה (חמש מהפסגה) וטוטנהאם (שבע) עוד יכולות לחלום על אליפות סנסציונית.

באנגליה הופתעו מהיכולת החלשה של ליברפול. "בכל הנוגע לאינטנסיביות מהפתיחה ועד הסיום, אני לא מאמין כמה גרועים הם היו", אמר רוי קין. "כל הכבוד לארסנל, היא הופיעה ולקחה את זה, אבל ליברפול הציגה הגנה של קבוצת פאבים".

אליסון ביצע כמובן טעות אומללה, אולם ג'יימי קראגר הפנה את רוב החצים לווירג'יל ואן דייק – בפרט בנוגע לשגיאה בשער השני של התותחנים: "כל מה שהוא היה צריך לעשות זה לנגוח את הכדור, לא לתת לו לקפוץ, לא להסתבך. אלה דברים שלומדים בבית ספר, ואנחנו מדברים על שחקנים ברמות הכי גבוהות. הוא היה מעורב בכל שלושת השערים של ארסנל וקיבל החלטות איומות".

קין הסכים ואמר: "אני מאשים את ואן דייק בכל שלושת השערים. מותר לו לחוות משחק רע, כמובן, אבל לגרום לשלושה שערים במשחק כל כך חשוב – זה הולך לפגוע בליברפול בסיום העונה".

"ארסנל קבוצה טובה יותר מליברפול", חרץ גארי נוויל, "ליברפול קבוצה אכזרית יותר, אבל ההפסד הזה יעלה לה ביוקר". לפי קראגר, הפייבוריטית היא דווקא מנצ'סטר סיטי: "ארסנל חזרה למירוץ, אבל בכנות – התוצאה הזו טובה יותר לסיטי מאשר לארסנל. סיטי רואה בליברפול את האיום הגדול ביותר שלה, כך שהיא המנצחת הגדולה".

גם קין העריך שבסופו של דבר, התואר יישאר אצל פפ גווארדיולה: "אני יודע שלליברפול היה יום פחות טוב וארסנל טובה מאוד, אבל קשה לי לראות את שתיהן מקדימות את סיטי. כשאתם מסתכלים על סיטי, אחרי שדה בראונה חזר והולאנד שוב כאן, אני לא רואה מי תקדים אותה".

במחזור הבא תקווה ליברפול להתאושש כשתארח את ברנלי, בעוד ארסנל תתארח אצל ווסטהאם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי