שלושער של פיל פודן סידר למנצ'סטר סיטי 1:3 על ברנטפורד

play
פיל פודן מנצ'סטר סיטי | GettyImages
תקציר: ברנטפורד – מנצ'סטר סיטי 3:1 02:38

האנגלי כיכב (45+3, 53 ו-70) במהפך שצמצם את הפער של האלופה מליברפול ל-2 נקודות. מופיי (21) העניק יתרון זמני למארחת

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

בעונה הראשונה שלה בפרמיירליג ברנטפורד לא היוותה איום על מנצ'סטר סיטי, כשבשני המפגשים בין הקבוצות האלופה יצאה עם ידה על העליונה. בעונה שעברה זה היה התור של תומאס פרנק ושחקניו להפתיע עם שני ניצחונות במסגרת הליגה על חשבון פפ גווארדיולה, והערב (שני) המארחת קיוותה לעשות זאת שוב במחזור ה-23, וכבר עלתה ליתרון, אבל זה היה המשחק של פיל פודן שכבש שלושער וסייע לקבוצתו לנצח 1:3 בדרך לצמצום הפער מליברפול ל-2 נקודות בלבד, עם משחק חסר בקופה.

המאמן הספרדי של הטרבליסטית קיבל בחזרה את ארלינג הולאנד להרכב, זאת אחרי שעלה כמחליף בניצחון על ברנלי, ויחד עם חוליאן אלברס וקייל ווקר, האורחת יצרה לחץ אדיר על השער של מארק פלקן שסיפק הופעה יוצאת מן הכלל עם תצוגת הצלות מרהיבה. בדקה ה-21 השוער ההולנדי המשיך במשחק הנהדר שלו כשבעט כדור ארוך שהגיע עד ניל מופיי והחלוץ דהר לרחבה של אדרסון והכניע אותו בדרך ליתרון מפתיע. שחקניו של פפ ניסו להשיג את השוויון עד הירידה להפסקה ובסופו של דבר זה היה פיל פודן שהצליח מקרוב להכניע את פלקן בתוספת הזמן (45+3) ולהשוות את התוצאה.

קווין דה בראונה עלה חד למחצית השנייה ובדקה ה-53 סידר לפודן את השני שלו והמהפך עם בישול ענק ושלישי ב-3 המחזורים בהם שיחק מאז שב מהפציעה. בדקה ה-70 הקשר האנגלי השלים שלושער, הפעם מבישול של הולאנד ופתח את האות לחגיגות של האלופה שחזרה למקום השני והתקרבה צעד נוסף לליברפול שבפסגה.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם פיל פודן
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם פיל פודן | אימג'בנק GettyImages
מארק פלקן שוער ברנטפורד
האיש המרכזי מהפתיחה. פלקן | אימג'בנק GettyImages

מהלך המשחק

דקה 10: חוליאן אלברס ניסה להפתיע את מארק פלקן בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה, שוערה של ברנטפורד התעופף והדף לקרן.

דקה 14: פעם נוספת זה החלוץ הארגנטינאי של סיטי שבעט כדור חזק על סף הרחבה, שוב פלקן ירד נהדר והדף לקרן. מהלך לאחר מכן זה היה קייל ווקר ששיגר בעיטה אדירה שהשוער של ברנטפורד הדף גם כן.

דקה 21: גול! 0:1 לברנטפורד! כדור ארוך של פלקן הגיע עד ניל מופיי שדהר עד הרחבה של אדרסון והכניע את השוער הברזילאי.

דקה 23: החמצה ענקית של ארלינג הולאנד שהגיע לאחד על אחד מול פלקן, שהמשיך להיות גיבור המשחק של ברנטפורד.

דקה 26: כדור הורחק לא מספיק טוב מהגנת ברנטפורד עד יושקו גברדיול שהמתין על סף הרחבה, הבלם הקרואטי בעט בעוצמה, וכרגיל פלקן שוב היה במקום והדף לקרן.

ניל מופיי ברנטפורד לצד יושקו גברדיול מנצ'סטר סיטי
ביצוע נקי. מופיי | אימג'בנק GettyImages

דקה 38: תרגיל בכדור הקרן של ברנטפורד הפתיע את אדרסון כשהרמה של סרחיו רגילון כמעט נכנסה לרשת, אבל השוער הברזילאי הגיב ברגע האחרון והדף הצידה.

דקה 42: מסירת עומק יוצאת מן הכלל של דה בראונה מצאה את גברדיול שבעט לא מספיק טוב כדור שחלף ליד הקורה של פלקן.

דקה 44: לחץ גבוה של סיטי סידר לפיל פודן הזדמנות מקצה הרחבה, מי אם לא פלקן שוב עשה זאת והדף לקרן.

דקה 45: עוד הצלה ענקית של השוער ההולנדי שהדף בעיטה נפלאה של דה בראונה לעוד כדור קרן.

דקה 45+3: גול! מנצ'סטר סיטי השוותה ל-1:1! האלופה חזרה לעניינים עם הרחקה לא מספיק טובה שהגיעה לפודן, והאנגלי מקרוב הצליח סוף סוף להכניע את פלקן עם שוויון לפני הירידה למחצית.

פיל פודן מנצ'סטר סיטי
הצליח להכניע בסופו של דבר את פלקן. פודן | אימג'בנק GettyImages
פיל פודן מנצ'סטר סיטי
נהנה מבישול גדול של דה בראונה והשלים צמד. פודן | אימג'בנק GettyImages

דקה 53: גול! מנצ'סטר סיטי עלתה ל-1:2! הרמה מדהימה של דה בראונה מצאה את הראש של פודן ברחבה והקשר נגח מקרוב לרשת של פלקן את המהפך עם השער השני שלו במשחק.

דקה 66: אייבן טוני מצא את עצמו במצב נוח לכדור מהאוויר, אבל הבעיטה שלו עלתה מעל המסגרת של אדרסון.

דקה 70: גול! 1:3 למנצ'סטר סיטי! מסירת עומק של רודרי הגיעה להולאנד שהשאיר בנגיעה לפודן והאנגלי השלים שלושער עם סיומת נהדרת מתוך הרחבה.

דקה 85: פעולה גדולה של ז'רמי דוקו על קו ימין הסתיימה בהרמה לדה בראונה, אך הבלגי בעט לא מספיק טוב כדור שחלף ליד הקורה של המארחת.

פיל פודן מנצ'סטר סיטי
שלושער ושתי נקודות בלבד מליברפול. פודן | אימג'בנק GettyImages

משחקי המחזור ה-24 בפרמיירליג:

מנצ'סטר סיטי – אברטון פולהאם – בורנמות' ליברפול – ברנלי לוטון – שפילד יונייטד טוטנהאם – ברייטון וולבס – ברנטפורד נוטינגהאם פורסט – ניוקאסל ווסטהאם – ארסנל אסטון וילה – מנצ'סטר יונייטד קריסטל פאלאס – צ'לסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי