שער אדיר לפרננדס, צ'לסי בשמינית הגמר בתום 1:3 על אסטון וילה

play
שחקן צ'לסי אנסו פרננדס חוגג | GettyImages, Catherine Ivill
שער ענק לאנסו פרננדס, 1:3 גדול לצ'לסי בחוץ נגד אסטון וילה בדרך לשמינית 01:20

הבלוז שחררו מעט לחץ בגביע עם ניצחון חוץ גדול, גם גלאגר וג'קסון כבשו בדרך למפגש עם לידס. נוטינגהאם פורסט ניצחה בפנדלים ותארח את מנצ'סטר יונייטד בשלב הבא

(גודל טקסט)

שתי העולות האחרונות לשמינית גמר הגביע האנגלי נקבעו הערב (רביעי) בתום משחקי הגומלין בין הקבוצות שנפרדו בתיקו במשחק הראשון לפני שבוע וחצי.

צ'לסי הוציאה עצבים עם 1:3 גדול אצל אסטון וילה ותפגוש את לידס, נוטינגהאם פורסט גברה על בריסטול רק בתום 120 דקות ודו קרב פנדלים ובשלב הבא תארח את מנצ'סטר יונייטד.

ניקולאס ג'קסון צ'לסי
קצת לחץ השתחרר בצ'לסי. ג'קסון | אימג'בנק GettyImages

אסטון וילה – צ'לסי 3:1

אחרי שספגו שתי רביעיות רצופות שהגבירו את הקריאות לפטר את מאוריסיו פוצ'טינו, הבלוז הכניעו בצורה מרשימה את אחת הקבוצות הטובות בפרמיירליג העונה. בדקה ה-11 נוני מדואקה הכין לקונור גלאגר שהבקיע את הראשון בסיומת יפה עם רגל ימין לחיבורים, ניקו ג'קסון הכפיל כבר בדקה ה-21 בנגיחה שהתחברה להגבהה של מאלו גוסטו, והשלימה שלוש משלוש לחלוץ שמצא את הרשת בכל המפעלים האנגליים העונה. בדקה ה-54 הגיע השער היפה ביותר במשחק: אנסו פרננדס סובב כדור חופשי אדיר לחיבורים והכניע את חברו לנבחרת ארגנטינה, השוער אמיליאנו מרטינס. שלושת השערים האחרונים של הקשר הגיעו במשחקי גביע, כולל אחד מול מידלסברו בחצי גמר גביע הליגה. הקבוצה של אונאי אמרי, לה ההגנה השנייה בטיבה במשחקי בית בפרמיירליג בצוותא עם ארסנל, סופגת יותר משער כבר שלושה משחקים רצופים בווילה פארק. מוסא דיאבי כבש שער ניחומים בתוספת הזמן (91).

נוטינגהאם פורסט – בריסטול סיטי 1:1 (4:5 בפנדלים)

מול המדורגת 14 בצ'מפיונשיפ נזקקה נוטינגהאם פורסט ל-120 דקות ודו קרב פנדלים כדי להבטיח את מקומה בשמינית הגמר, שם מחכה לה משחק ביתי נגד מנצ'סטר יונייטד. אם במשחק הראשון השתיים נפרדו בתיקו ללא שערים, הערב פורסט עלתה ליתרון מהיר משער של דיבוק אוריגי (8), אבל האורחת מריסטול השיגה שוויון בזק משער של ג'ייסון נייט. לאחר 120 דקות ניגשנו לפנדלים, במהלכם סמואל בל החמיץ, כל חמשת שחקני נוטינגהאם פורסט הבקיעו וחגגו בסופו של דבר עליית שלב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי