אלכסנדר ארנולד שבר שיא פרמיירליג ונפצע: "זה לא נראה טוב"

play
טרנט אלכסנדר ארנולד ליברפול לצד זקי אמדוני ברנלי | GettyImages
ז'וטה, דיאס ונונייס כבשו, ליברפול שמרה על הפסגה עם 1:3 על ברנלי 02:18

האנגלי בן ה-25 הפך לשחקן ההגנה עם הכי הרבה בישולים בהיסטוריה של הליגה עם ה-58 שלו בניצחון על ברנלי. מכת הפציעות המשיכה אצל קלופ, ואן דייק וסלאח יאריכו חוזה?

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ההפסד המאכזב לארסנל והניצחון של מנצ'סטר סיטי על אברטון במשחק המוקדם של המחזור ה-24 בפרמיירליג החזירו את האלופה לפסגת הטבלה על חשבון ליברפול. שחקניו של יורגן קלופ רצו להתאושש וקיבלו את היריבה האידיאלית לכך בדמותה של נועלת הטבלה, כשניצחו 1:3 את ברנלי ושבו למקום הראשון.

היסטוריה נרשמה בניצחון של ליברפול כשטרנט אלכסנדר ארנולד שבישל את שער היתרון לז'וטה מנקודת הקרן עלה למאזן של 58 בישולים בפרמיירליג, ובכך הפך לשחקן ההגנה עם הכי הרבה בישולים אי פעם בפרמיירליג, כשהוא בדרך עקף את חברו להגנה, אנדי רוברטסון. המגן האנגלי הגיע להישג המרשים בגיל 25 אחרי 219 הופעות בליגה האנגלית והוסיף לכך גם 14 שערים.

לא הכל היה ורוד עבור קלופ שסיפר בסיום על החילוף במחצית של המגן הימני שלו שרק חזר מפציעה וכבר נראה שעשוי לבלות זמן נוסף מחוץ למגרשים: "זה אותו האזור שהיה בברך בפציעה הקודמת. היינו מודעים למצב שלו והוא אמר לנו 'שהכל בסדר', אבל היינו מוכרחים לא לקחת סיכונים ולהחליף אותו. הוא הרגיש את הברך וזה לא טוב".

למאמן הגרמני צרות "ישנות-חדשות" עם פציעות והיעדרויות רבות, כשמלבד איברהימה קונאטה שהיה מורחק בעקבות הכרטיס האדום שספג בהפסד לארסנל, גם מוחמד סלאח, דומיניק סובוסלאי, ג'ו גומז, אליסון וטיאגו היו פצועים או חולים ולא כשירים למשחק.

יורגן קלופ מאמן ליברפול
הרבה סיבות לשמוח, לא מעט סיבות לדאוג. קלופ | אימג'בנק GettyImages

החדשות הטובות שיצאו מאנגליה עבור אוהדי ליברפול היא הדיווחים על כך שהמייטי רדס קרובים להגיע לסיכום מול אלכסנדר ארנולד, ואן דייק וסלאח על הארכות חוזה חדשות, זאת למרות האפשרות הסבירה שהמצרי יעבור לערב הסעודית בקיץ הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי