במאבק על הטופ-4: מנצ'סטר יונייטד גברה 1:2 בחוץ על אסטון וילה

play
סקוט מקטומיניי חוגג עם רסמוס הוילונד, שחקני מנצ'סטר יונייטד | GettyImages
הוילונד ומקטומיניי בשלהם: 1:2 גדול למנצ'סטר יונייטד בחוץ על אסטון וילה 03:00

הוילונד (17) שוב כבש ומקטומיניי (86) המחליף העניק לשדים האדומים ניצחון דרמטי, הפער מהמקום הרביעי ירד לשש נקודות. אמרי ושחקניו נחלו הפסד ביתי שני העונה

(גודל טקסט)

שעה קלה אחרי שנערך דרבי היסטורי שבו מחצה ארסנל 0:6 את ווסטהאם בחוץ, המחזור ה-24 בפרמיירליג נמשך עם משחק צמרת מסקרן שהסתיים ב-1:2 דרמטי של מנצ'סטר יונייטד בברמינגהאם על אסטון וילה, שסופרת שני הפסדים ביתיים רצופים אחרי כחצי עונה בלי אף הפסד במגרשה. עבור אריק טן האח ושחקניו מדובר בניצחון קריטי, שמשיב אותם חזק למאבק על המקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה.

רסמוס הוילונד, חלוץ מנצ'סטר יונייטד
בכושר הבקעה אדיר. הוילונד | רויטרס

אסטון וילה פתחה את העונה בצורה פשוט מדהימה ואפילו כבשה את הפסגה, אלא שהקבוצה של אונאי אמרי נמצאת בנסיגה והגיעה למפגש הזה אחרי שהודחה מהגביע על ידי צ'לסי ובליגה אמנם דרסה 0:5 בחוץ את שפילד יונייטד במחזור הקודם, אבל מספר ימים קודם לכן ספגה בביתה 3:1 מניוקאסל וזה היה ההפסד הראשון שלה העונה בליגה בווילה פארק. הערב הגיע ההפסד הביתי השני, כי גם ההגנה של אמרי לא הצליחה לעצור את רסמוס הוילונד שבדקה ה-17 נהנה מבישול עם הראש של הארי מגווייר כדי להבקיע משחק חמישי ברציפות בכל המסגרות. הלחץ של המארחת הלך וגבר ככל שנקפו הדקות ואחרי שאנדרה אונאנה רשם מספר הצלות מדהימות, בעיקר מול שני ניסיונות שאולי ווטקינס רגיל לסיים עם כדור ברשת, הוא נכנע לבעיטה של דוגלאס לואיז שקבע 1:1 מוצדק בדקה ה-67.

מיד לאחר השוויון העלה טן האח מהספסל את סקוט מקטומיניי במקום מרכוס רשפורד והקשר החזיר לו בגדול עם שערו השביעי העונה בליגה, הודות להרמה נפלאה מצד ימין של דיוגו דאלוט בדקה ה-86. הניסיונות של וילה לחזור עלו בתוהו והיא ירדה למקום החמישי, מפגרת בנקודה אחרי טוטנהאם, בעוד מנצ'סטר יונייטד נותרה במקום השישי, אבל צימקה את הפער ביניהן לחמש נקודות ומכאן שהיא במרחק שש נקודות בלבד מהמקום הרביעי. זהו גם היה הניצחון הרביעי ברציפות של מנצ'סטר יונייטד על אסטון וילה.

המחזור ה-24 יסתיים מחר כאשר צ'לסי תתארח אצל קריסטל פאלאס (22:00, ספורט1).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי