אחרי יותר מחצי שנה ללא קבוצה, דויד דה חאה קיבל החלטה לגבי עתידו

play
דויד דה חאה | רויטרס
הצלת ענק של דה חאה בתוספת הזמן העניקה למנצ'סטר יונייטד 0:1 על ווסטהאם 05:58

באנגליה טוענים שהשוער שעזב בקיץ את מנצ'סטר יונייטד וזכה להתעניינות רבה, הכריע סופית היכן הוא רוצה לסיים את הקריירה

(גודל טקסט)

לאחר שנותר ללא קבוצה מאז שעזב את מנצ'סטר יונייטד בקיץ, באנגליה טוענים שדויד דה חאה קיבל החלטה נחרצת לגבי עתידו. למרות התעניינות מהפרמיירליג, מארצות הברית ומהכסף הגדול של הסעודים, השוער מעוניין לסיים את הקריירה היכן שהיא החלה – במולדתו ספרד.

השוער בן ה-33 מחפש אתגר חדש, פתוח להצעות ומעוניין כאמור להישאר בספרד, שם הוא שומר בתקופה האחרונה על כושר ומתאמן לבדו. כזכור, דה חאה הובא בקיץ 2011 למנצ'סטר יונייטד מאתלטיקו מדריד על ידי אלכס פרגוסון כדי לרשת את אדווין ואן דר סאר והיה שותף לאליפות האחרונה לפני עשור. אחרי 12 שנים ו-545 משחקים במדי השדים האדומים, בקיץ הוא אומר שלום

דויד דה חאה | רויטרס

בהודעת הפרידה מיונייטד, כתב בקיץ השוער: "אני רוצה להביע את תודתי והערכתי על האהבה שקיבלתי ב-12 השנים האחרונות. השגנו הרבה מאז שסר אלכס פרגוסון היקר הביא אותי למועדון. זו הייתה גאווה אדירה ללבוש את החולצה הזו, להוביל את הקבוצה, לייצג את המותג הזה, המועדון הגדול בעולם. זה כבוד שניתן רק לכמה כדורגלנים בני מזל.

"זו הייתה תקופה בלתי נשכחת ומוצלחת מאז שהגעתי לכאן. לא חשבתי כשעזבתי את מדריד כילד צעיר שנשיג את כל זה יחד. עכשיו זה הזמן הנכון לקחת על עצמי אתגר חדש ולדחוף את עצמי בסביבה חדשה. מנצ'סטר תמיד תהיה בלבי, מנצ'סטר עיצבה אותי ולעולם לא תעזוב אותי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי