גווארדיולה חשף: "החלום הבא? לאמן נבחרת לאומית במונדיאל"

play
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי | GettyImages
צפו: ארלינג הולאנד הציל את מנצ'סטר סיטי וסידר ניצחון קריטי על ברנטפורד 02:08

מאמנה של מנצ'סטר סיטי שיסיים את חוזהו בקיץ הבא סיפר על הצעדים הבאים בקריירה: "רוצה לחוות טורניר בינלאומי, לא יודע מי תרצה אותי. גם לקחת חלק בקופה אמריקה זאת אפשרות"

(גודל טקסט)

אחרי הטרבל ההיסטורי של מנצ'סטר סיטי בעונה שעברה והשני שלו כמאמן קבוצה כשעשה זאת עם ברצלונה בעונת 2008/9, לפפ גווארדיולה יש גם חלומות נוספים להמשך הקריירה. העונה הוא עוד נלחם ב-3 מפעלים אחרי שזכה עם סיטי בפעם הראשונה שלה אי פעם בגביע העולם לקבוצות, אך במרוץ האליפות הוא נמצא בעמדה נחותה, כפי שהוא אוהב הרבה פעמים מול ליברפול וארסנל, ובליגת האלופות והגביע האנגלי הוא עוד נמצא בשלבי הנוקאאוט עם רצון לשמור על סיטי כאפשרות סבירה של טרבליסטית שנה שנייה ברצף – דבר שמעולם עוד לא נעשה.

בשבת (19:30, ספורט1) הקבוצה שלו תתארח את אצל בורנמות' במטרה לצמק את הפער מליברפול, מוליכת הפרמיירליג, לנקודה בלבד, אך עוד לפני כן נשאל המאמן הספרדי האם יש לו עוד דברים שהוא רוצה להשיג בקריירת האימון שלו: "מלבד שתי העונות שנותרו לי כרגע בחוזה בסיטי, ארצה לאמן נבחרת לאומית. הייתי שמח לאמן במונדיאל או ביורו. כשהתחלתי לאמן לא חשבתי בכלל על האפשרות של זכייה באליפויות או בליגת האלופות. חשבתי על כך שיש לי עבודה בכלל".

פפ גווארדיולה, מנג'ר מנצ'סטר סיטי במצעד הזכייה בליגת האלופות
| רויטרס

פפ הוסיף וסיפר כי היה "רוצה לחוות טורניר בינלאומי", אך הסתייג: "אני לא יודע מתי זה יקרה. זה יכול לקחת 5, 10 או אולי 15 שנים מעכשיו, אבל אני יודע שאני רוצה לחוות את זה כמאמן, בעיקר את המונדיאל, אבל לא פוסל את האפשרות גם של היורו או הקופה אמריקה".

כאשר נשאל האם יש נבחרת ספציפית שהיה רוצה לאמן ענה: "אני לא יודע מי תרצה אותי. בשביל לעבוד בנבחרת לאומית צריך שירצו אותך כמאמן, בדיוק כמו שעובדים ברמת המועדונים".

פפ גווארדיולה מאמן השנה של פיפ"א 2023
פפ גווארדיולה מאמן השנה של פיפ"א 2023 | אימג'בנק GettyImages

חוזהו של גווארדיולה בסיטי יסתיים בקיץ הבא, אך לאחר שיורגן קלופ הודיע כי יעזוב כבר בקיץ הקרוב את ליברפול, קשה לדעת מה יהיה עתיד המאמן הספרדי שיוכל גם הוא לסגור בשנה הבא 9 שנים על הקווים של הטרבליסטית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי