לא רק הבקעת שערים: העסק החדש של ארלינג הולאנד

play
ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי | רויטרס
צפו: ארלינג הולאנד הציל את מנצ'סטר סיטי וסידר ניצחון קריטי על ברנטפורד 02:08

לידיעת פפ גווארדיולה: חלוץ מנצ'סטר סיטי שיתף פעולה עם אחת החברות המובילות בתחום בנורבגיה, והשיק יחד איתם גלידה חדשה הנושאת את שמו של הסקורר האימתני. מה יהיה הצעד הבא של הכוכב בעולם הקונדיטוריה?

(גודל טקסט)

ארלינג הולאנד ממשיך לקבע את עצמו כאחד מהחלוצים הכי טובים שנראו בכדורגל העולמי בשנים האחרונות, כאשר הנורבגי לא מפסיק לשבור שיאים בעקבות קצב כיבוש השערים המדהים שלו במנצ'סטר סיטי. למרות זאת, מסתבר שלא רק על המגרש הולאנד פורח לאחרונה: השבוע הושק במולדתו מותג חדש הקרוי על שמו- "גלידת הולאנד".

למי שתהה, מדובר במוצר חדש שנמצא כרגע באופן בלעדי רק בנורבגיה, לאחר שהשחקן שיתף פעולה עם אחת מחברות הגלידה הגדולות במדינה ויצר קינוח חדש הנושא את שמו. אז מה יהיה הצעד הבא של כוכב הסיטיזנס בעולם הקונדיטוריה? נאלץ להמתין ולגלות.

למרות גילו הצעיר (23) להולאנד לא מעט אפיקי השקעה בחייו העסקיים, כאשר בין היתר הוא שותף בכיר בחברת טכנולוגיית ספורט המתמחה בשיקום מפציעות שריר, אליה הצטרף עוד בתקופתו כשחקן בורוסיה דורטמונד ב-2021. בנוסף, הולאנד מתחזק שותפות עם כמה מחברות ההלבשה המובילות בעולם, מהן הוא מרוויח קרוב לשני מיליון ליש"ט בשנה.

חלוצה של מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד | GettyImages, PAUL ELLIS/AFP

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי