סלאח ונונייס צפויים לשחק בגמר, סטרלינג ישווה שיא בגביע הליגה?

play
מוחמד סלאח, קשר ליברפול | אימג'בנק GettyImages
גמר שייזכר לדורות: קפה עלה בדקה ה-119 והחמיץ פנדל, ליברפול זכתה בגביע 05:15

ליברפול הפצועה קיבלה בשורות טובות, קלהר שהכריע את הגמר מול צ'לסי לפני שנתיים יפתח בין הקורות (א, 17:00, ספורט1)

קבוצות: ליברפול צ'לסי
(גודל טקסט)

הנפה מספר 10 של שיאנית הזכיות ליברפול או תואר שישי לצ'לסי? את התשובה לכך נקבל מחר (ראשון, 17:00, ספורט1) באצטדיון וומבלי, שם ישחזרו שתי הקבוצות את גמר 2022 במפעל השלישי בחשיבותו באנגליה. לפני שנתיים היו אלה האדומים שניצחו אחרי דו-קרב פנדלים ארוך, בו כל שחקני השדה כבשו, עד שהשוער קפה שנכנס בדקה ה-119, בעט פנדל מעל המשקוף ומנגד מקבילו קוויבין קלהר הכריע.

קלהר יפתח גם הפעם בהיעדרו של אליסון, כאשר פרט לכך יורגן קלופ צריך להסתדר בלי עוד 10 שחקנים מהסגל הבכיר שלו, ביניהם טרנט אלכסנדר-ארנולד, קרטיס ג'ונס, ג'ואל מאטיפ ודיוגו ז'וטה. מוחמד סלאח ודרווין נונייס היו בספק למשחק, אבל התאמנו ואמורים לשחק בגמר.

קאוימין קלהר שוער ליברפול עם גביע הליגה
שוער המשנה של קלופ לא הדף פנדלים, אבל כבש וחגג בסיום | רויטרס

הבלוז הפסידו באותה צורה גם למנצ'סטר סיטי בגמר 2019 ומחפשים הנפה ראשונה מאז 2015 וכאמור שישית בהיסטוריה. את ליברפול הם ניצחו 2:3 בהארכה בגמר 2005. צ'לסי עדיין לא בטוחה שתוכל לשתף את טיאגו סילבה הוותיק, כאשר רשימת הפצועים כוללה את בנואה בדיאשיל, ריס ג'יימס, מארק קוקורייה, ווסלי פופאנה ואחרים.

ראחים סטרלינג, שזכה בגביע הליגה חמש פעמים כשחקן מנצ'סטר סיטי, ינסה לעשות את זה בפעם השישית ובכך להשתוות לשיאנים סרחיו אגוארו ופרננדיניו, איתם שיתף פעולה בשורות הסיטיזנס. "זה יהיה הישג עצום", אמר שחקן הכנף בן ה-29 ששיחק גם חמש שנים בליברפול. "כשאתה טועם מזה, אתה תמיד רוצה עוד. כמו הגמר הזה למשל. זה אתגר גדול מול אחת הקבוצות הדומיננטיות בשנים האחרונות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי