ליברפול משנה כיוון: שני המועמדים המובילים להחליף את יורגן קלופ

play
יורגן קלופ | אימג'בנק GettyImages, Justin Setterfield
צפו: ליברפול התפוצצה במחצית השנייה והפכה פיגור בדרך ל-1:4 על לוטון 01:59

אחרי שדווח בגרמניה כי צ'אבי אלונסו יעדיף את ההצעה של באיירן מינכן, באנגליה חשפו את שני השמות שעשויים להחליף את הגרמני באנפילד

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

אחרי הודעת העזיבה של יורגן קלופ, שיסיים את דרכו במועדון בתום העונה, ליברפול מאיצה את החיפושים ומסמנת שני שמות חדשים לתפקיד. באנגליה מדווחים כי אם צ'אבי אלונסו אכן יסרב ויעדיף את באיירן מינכן, שני המועמדים המובילים לתפקיד הם רובן אמורים ויוליאן נאגלסמן.

שמו של אמורים בן ה-39 עלה כאופציה בעקבות ההצלחה בספורטינג ליסבון, בה הוא מחזיק בחוזה עד 2026 וליברפול ככל הנראה תצטרף לפצות את המועדון הפורטוגלי אם תחליט למנות אותו. באשר לנאגלסמן, בן ה-36 יסיים את חוזהו בנבחרת גרמניה לאחר היורו שייערך בקיץ הקרוב. "למרות שעזב את באיירן מינכן בתחושה חמוצה, יוליאן מוערך מאוד בליברפול", טענו באנגליה.

צ'אבי אלונסו מאמן באייר לברקוזן | אימג'בנק GettyImages

על פי הדיווחים, נאגלסמן גם הפך ל"מטרה מועדפת" להחליף את אריק טן האח במנצ'סטר יונייטד על ידי הבעלים החדש, סר ג'ים רטקליף, כך שצפויה לליברפול תחרות על הגרמני הצעיר.

בגרמניה דווח לאחרונה כי  "צ'אבי אלונסו מעדיף להגיע לבאיירן מאשר ליברפול". המאמן שמוביל את באייר לברקוזן לעונה היסטורית, נחשב למועמד המוביל להחליף את קלופ ותומאס טוכל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי