יישאר בעונה הבאה? טן האח הדהים את אוהדי מנצ'סטר יונייטד

play
אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד | אימג'בנק GettyImages
צפו: קאסמירו הכריע בדקה ה-89 ומנצ'סטר יונייטד הדיחה את נוטינגהאם 01:07

ההולנדי התייחס ליכולת הבינונית שקבוצתו מציגה השנה וקבע כי "הסטנדרטים של המועדון ירדו לאחרונה". האם מדובר במסר להנהלה שעשוי לפגוע בהמשך דרכו באולד טראפורד?

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד לא נמצאת באחת העונות המזהירות שידע המועדון לאורך שנותיו, וזאת בלשון המעטה. לאור כך, עתידו של אריק טן האח באולד טראפורד מוגדר כלא ידוע, כאשר נדמה כי סיום העונה הוא זה שיקבע את המשך דרכו של המנג'ר במועדון.

למרות זאת, ההולנדי התייחס ליכולת של קבוצתו העונה, ולא חסך בביקורת כלפי ההנהלה: "הסטנדרטים של המועדון ירדו השנה. אנו יודעים שכאשר הקבוצה מופיעה בצורה לא טובה, עלינו להביט במראה, להגיד אחד לשני את האמת ולתקן את הדברים הרעים", קבע טן האח והמשיך: "הכל מתחיל בנו. תמיד מגיעים אחרינו המוני אוהדים, במשחקי חוץ וכמובן שגם בבית, ואנחנו אלה שצריכים להשקיע אנרגיה כדי שהכל יחזור אלינו מהיציע".

מאז שמונה למנג'ר השדים האדומים בקיץ 2022, טן האח שבר את בצורת התארים של יונייטד וזכה איתה בעונה שעברה בגביע הליגה לאחר שש שנים נטולות תארים. על אף הזכייה, אוהדים רבים של הקבוצה מאוכזבים ממעמדה החדש באנגליה ובאירופה כמועדון שלא באמת קורא תיגר רציני על אליפות הפרמיירליג, שלא לדבר על ליגת האלופות.

אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד | רויטרס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי