קלופ הגן על "קארול האורוגוואי": "לא הייתי מנסה לעצבן אותו"

play
דרווין נונייס ליברפול | GettyImages
שער ששווה אליפות? צפו: נונייס כבש בדקה ה-99 והעניק לליברפול ניצחון יקר 02:12

מאמן ליברפול שמח על שער הניצחון של החלוץ ועקץ את אוהדי פורסט ששרו לגנותו של השחקן ששבר שיא מועדון: "שימשיכו לשיר לו, נראה מה הוא עוד יהיה מסוגל לעשות עם המוטיבציה הזאת". מקאליסטר: "רוצים להוביל את הטבלה עד הסוף"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

יש ניצחונות שמגדירים אותם עם "אופי של אלופה". לליברפול אתמול (שבת) היה אחד כזה עם 0:1 על נוטינגהאם פורסט שהגדיל, לפחות זמנית, את הפער בפסגת טבלת הפרמיירליג ל-4 נקודות על פני מנצ'סטר סיטי ו-5 מארסנל. יורגן קלופ נאלץ להמתין עד תוספת הזמן עד שדרווין נונייס שעלה מהספסל כבש בנגיחה את שער הניצחון, עמוק בתוך הדקה ה-90+9, במה שהיה לשער הניצחון המאוחר ביותר של המייטי רדס בתולדות הפרמיירליג.

למוליכת הטבלה זה היה הפעם ה-43 בה שחקן שעלה מהספסל היה מעורב בשער, יותר מכל קבוצה אחרת בחמש הליגות הבכירות באירופה (21 שערים ו-22 בישולים). זה גם היה שער הניצחון מעבר לדקה ה-90 ה-18 בעידן קלופ בליברפול, שזה כמובן גם יותר מכל מועדון אחר בפרמיירליג מאז שהמאמן הגרמני החל לעמוד על הקווים באנפילד.

דרווין נונייס ליברפול
גיבור סוף השבוע. נונייס | אימג'בנק GettyImages

בסיום המשחק סיפר מאמן הקבוצה מהפסגה: "הקבוצה הזאת מיוחדת ואנחנו יודעים את זה כבר הרבה זמן. השחקנים היו צריכים להילחם הרבה וזה לא היה פשוט. שיחקנו 4 משחקים ב-11 ימים, זה עומס בלתי רגיל ורואים את זה כשיש הרבה חיסורים בסגל. היה נהדר לקבל בחזרה את דומיניק סובולסאי ונונייס".

קלופ נשאל גם על כך שאוהדי פורסט שרו לגנותו של החלוץ וקראו לו "אנדי קארול האורוגוואי": "בכנות, לא הייתי מסוגל לשיר שיר כזה. אני לעולם לא הייתי מנסה להוציא את דרווין מהכלים ולעצבן אותו. זה בסדר, שימשיכו לשיר לו, נראה מה הוא עוד יהיה מסוגל לעשות עם המוטיבציה הזאת".

אלכסיס מקאליסטר, ששוב הראה למה הוא אחת הרכישות החכמות ביותר של ליברפול בשנים האחרונות, סיכם: "זה היה יום מיוחד. ידענו שאנחנו נכסים לדקה האחרונה וחייבים לשים את הכדור ברשת. נונייס שחקן כל כך חשוב עבורנו והוא עשה את זה בענק. אין משחקים קלים בפרמיירליג, אנחנו רוצים להמשיך ולהוביל את הטבלה עד הסוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי