אנגליה מהללת: פודן "הטוב בפרמיירליג", סיטי "הטובה בעולם"

play
בשיאו. פודן חוגג | GettyImages, Joe Prior/Visionhaus
צפו: שערים מרהיבים לפודן ורשפורד, סיטי ניצחה 1:3 את יונייטד בדרבי 04:01

גווארדיולה נפעם מההתקדמות של שחקן הכנף, טן האח מבין שלא באמת היה לו סיכוי, הפרשנים בטוחים: "ליברפול תתקשה להחזיק מעמד במאבק"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

לא ארלינג הולאנד, לא קווין דה בראונה, גם לא מוחמד סלאח. לפי פפ גווארדיולה, השחקן הטוב בפרמיירליג נכון לעכשיו הוא בכלל פיל פודן.

"הוא תמיד היה מוכשר, אבל עכשיו הוא בוגר יותר, מבין טוב יותר את המשחק. הוא מסוגל לשחק במרכז, בימין, לחתוך לאמצע, לעבור לשמאל, לכבוש, לבשל. מה עוד אפשר לומר? עם הדברים שהוא עושה העונה, הוא השחקן הטוב בפרמיירליג. זה בלתי יאומן", אמר גווארדיולה אחרי הצמד של פודן שהוביל את מנצ'סטר סיטי למהפך ולניצחון 1:3 גדול על מנצ'סטר בדרבי.

"אנחנו קוראים לו בחדר ההלבשה 'הצלף'. הוא מגיע מאגף שמאל, ויודע לבעוט בעיטות אדירות", אמר קייל ווקר. "יש לו את האיכויות, את קור הרוח, את הרוגע כדי לחכות עד שהוא מגיע לעמדה הנוחה עבורו. יש לו עונה פשוט פנטסטית, פירסט-קלאס. זה הסטנדרט שהוא העמיד לעצמו, זה הסטנדרט שהמאמן העמיד לו – וזה הסטנדרט שהוא צריך לשמור עליו מעכשיו".

פודן עצמו אומר ש"המטרה שלי היא להופיע למשחקים גדולים, ואני חושב שאני מוכיח את זה העונה. אני אמשיך לעבוד קשה".

פיל פודן, מנצ'סטר סיטי, חוגג
בשיאו. פודן חוגג | GettyImages, Joe Prior/Visionhaus

אריק טן האח אמר ש"בכושר הנוכחי, מנצ'סטר סיטי היא הקבוצה הטובה בעולם", וקשה להתווכח איתו. באנגליה משוכנעים שהתכולים פייבוריטים לזכות באליפות, למרות שליברפול מוליכה את הטבלה עם יתרון של נקודה אחת. "יהיה קשה לליברפול להחזיק עד הסוף. סיטי מגיעה לשיא שלה, וזה מפחיד", אמר גארי נוויל, והוסיף: "פיל פודן משחק כדורגל סנסציונלי העונה. הוא ממש, ממש מיוחד, משהו לא מהעולם הזה. בכושר הזה, הוא נכנס לכל הרכב של כל קבוצה בעולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי