מנבחרת אנגליה לתיאטרון החלומות: נמצא המחליף של טן האח?

ב"דיילי מייל" טוענים שראשי מנצ'סטר יונייטד שוקלים לפטר את המאמן ההולנדי שנה לפני תום חוזהו. סאות'גייט, דה זרבי ו"מאמן פרמיירליג נוסף" על הכוונת

(גודל טקסט)

ההפסד 3:1 למנצ'סטר סיטי בדרבי לא הפתיע יותר מדי את מנצ'סטר יונייטד, אך במועדון יודעים שזאת אחת ההופעות המבישות שלהם נגד היריבה העירונית. דווקא עם יתרון של מרכוס רשפורד שהחזיק עד המחצית השנייה, השדים האדומים לא הצליחו לחלץ אפילו נקודה מהטרבליסטית ויצאו מושפלים עם נתונים מאוד לא מחמיאים שמצביעים על המשך המגמה הרעה בקבוצה.

ב"דיילי מייל" הבריטי מדווחים שאחרי ההפסד הכואב סר ג'ים רטקליף, הבעלים החדש של יונייטד, שוקל למנות מאמן חדש בקיץ באולד טראפורד. מלבד שמות כמו זינדין זידאן, רוברטו דה זרבי מברייטון ואונאי אמרי מאסטון וילה שעלו כאופציות במהלך השנה האחרונה, שם חדש נזרק לאוויר והוא מעניין במיוחד – גארת' סאות'גייט.

מרכוס רשפורד, שחקן נבחרת אנגליה לצד גארת' סאות'גייט
צמד נפלא בדרך לשמינית הגמר. רשפורד וסאות'גייט | רויטרס

מאמנה של נבחרת אנגליה עשוי לקבל הצעה מרטקליף ועומאר בראדה, מנכ"ל המועדון החדש, שעל פי הדיווחים "מעריך את סאות'גייט", ובמועדון שוקלים לקצר את התקשורת עם טן האח שנה לפני תום החוזה כדי להשיג מאמן זמין שיעשה שינוי משמעותי בסגל ובדרך בה הדברים מתנהלים באימונים, אשר מוגדרים על פי השחקנים "כבלתי סבירים" מהמאמן ההולנדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי