נחשף: פפ גווארדיולה מנע את מעברו של דה בריינה למועדון ענק

play
קויין דה בריינה | Michael Regan / Staff
צפו: שערים מרהיבים לפודן ורשפורד, סיטי ניצחה 1:3 את יונייטד בדרבי 04:01

פרננדיניו, כוכב מנצ'סטר סיטי לשעבר, סיפר בריאיון כי המנג'ר בלם את הגעתו של הבלגי לבאיירן מינכן בתקופה בה אימן את הבווארים, כל זאת כדי לסלול את דרכו לסיטיזנס בידיעה שיאמן שם בעתיד

(גודל טקסט)

לפני שהגיע למנצ'סטר סיטי בקיץ 2015, קווין דה בריינה כיכב בוולפסבורג, במדיה רשם עונה וחצי מוצלחות למדי שתרמו למעבר הענק של הבלגי לפרמיירליג. אחת ההופעות הזכורות של דה בריינה מאותה תקופה בזאבים הייתה התבוסה 1:4 שהנחילה וולפסבורג לבאיירן מינכן, אותה אימן פפ גווארדיולה, כאשר באותו משחק הכוכב רושם צמד ובישול נגד הבווארים ההמומים.

ייתכן כי כבר באותו הערב נוצר אצל גווארדיולה רושם חיובי על דה בריינה, אך שימו לב לסיפור הבא. פרננדיניו, כוכב סיטי לשעבר, חשף כי באיירן הביעה עניין בבלגי ורצתה להחתימו בשורותיה, אך גווארדיולה, שבאותה העת אימן את הקבוצה, הטיל וטו על המהלך והביע ספקות לגבי התאמתו של השחקן לקבוצה. וזה לא נגמר כאן.

קפטן סיטי לשעבר רמז שגווארדיולה ידע מראש על הגעתו העתידית למנצ'סטר, ובעצם הפנה בכוונה את מסלול הקריירה של דה בריינה לעבר הסיטיזנס. "מחלקת הסקאוטינג של באיירן הסתכלה על דה בריינה, ואמרה לפפ 'מה אתה חושב להביא אותו לכאן?'", שחזר הברזילאי והמשיך: "פפ אמר שהוא לא רוצה אותו, בטענה שהוא לא רואה איך הוא משתלב בקבוצה. שנה עוברת, ודה בריינה עובר למנצ'סטר סיטי. שנה נוספת חולפת, וגווארדיולה מגיע לסיטי. אתם מבינים? הבן אדם ידע שהוא עובר לסיטי ושלח לשם את דה בריינה".

פפ גווארדיולה, קווין דה בריינה | Martin Rickett – Pool/Getty Images

כידוע, מאז שהגיע לאתיחאד, המנג'ר הספרדי הפך את הקשר הבלגי לאחד השחקנים המשפיעים ביותר בעולם, כאשר במהלך תקופתם המשותפת בסיטי השניים זכו בחמש אליפויות פרמיירליג, ליגת האלופות, שני גביעים ועוד שלל תארים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי