סלאח יחזור בליברפול, סיטי בעקבות ניצחון חוץ 10 רצוף

play
חזר לסגל. סלאח | אימג'בנק GettyImages
צפו: נונייס, דיאס וסובוסלאי חגגו, ליברפול הביסה 1:5 את ספרטה פראג 02:18

למרות מכת הפציעות והספק לגבי קונאטה, מאזן המארחות במפגשים בין הקבוצות מעודד את האדומים לקראת הקרב על פסגת הפרמיירליג (א', 17:45 בספורט1). אסטון וילה וטוטנהאם במשחק על הכרטיס לליגת האלופות

(גודל טקסט)

משחק המשחקים של עונת 2023/24 בליגה האנגלית יפגיש מחר (ראשון) את ליברפול ומנצ'סטר סיטי באנפילד. מעט לפני כן ייפגשו אסטון וילה וטוטנהאם לקרב ישיר על המקום הרביעי.

ליברפול – מנצ'סטר סיטי (17:45, ספורט1)

אל הקרב בין שתיים משלוש המועמדות לאליפות יגיעו הרדס כשהם מובילים את הטבלה בפער של נקודה מהתכולים, שינסו לבצע מהפך בפסגה בתקווה שזה יעזור להם לקלקל ליורגן קלופ את עונת הפרידה. הגרמני, שיעזוב את ליברפול בקיץ, יפגוש את פפ גווארדיולה בפעם ה-30 בקריירה וינסה לנצח אחרי שעשה זאת רק פעמיים ב-10 המשחקים האחרונים ביניהם בפרמיירליג.

דרווין נונייס כבש בדקה ה-99 את השער ה-1,000 של ליברפול בעידן קלופ, שהכניע 0:1 את נוטינגהאם פורסט במחזור הקודם והשאיר את האדומים בראשות הטבלה. ביום חמישי דרסה ליברפול 1:5 את ספרטה פראג בליגה האירופית, במשחק החזרה של מוחמד סלאח ששיחק רק 47 דקות עד אז בחודש וחצי האחרונים, ואמור לפתוח מחר בהרכב. המצרי מעורב ב-17 שערים ב-19 הופעות נגד סיטי ו-11 השערים שהוא הבקיע לרשתה הם הכמות הגבוהה ביותר שגווארדיולה ספג משחקן ספציפי בקריירה.

שחקני ליברפול חוגגים
בלי שום בעיות. שחקני ליברפול חוגגים | אימג'בנק GettyImages

ליברפול יכולה להתעודד מכך שרק שניים מ-30 משחקי הפרמיירליג האחרונים נגד סיטי הסתיימו בניצחון של הקבוצה האורחת, כאשר באנפילד האדומים הפסידו לתכולים רק פעם אחת ב-20 המפגשים האחרונים בליגה.

קלופ ייאלץ להמשיך להסתדר בלי אליסון, טרנט אלכסנדר ארנולד, דיוגו ז'וטה, ג'ואל מאטיפ, טיאגו אלקנטרה, קרטיס ג'ונס וריאן חראפנברך. איברהימה קונאטה, שנפגע והוחלף נגד ספרטה פראג, אמור להיות כשיר לפתוח במרכז ההגנה.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי לצד יורגן קלופ מאמן ליברפול
מפגש אחרון בפרמיירליג, לפחות לעת עתה. קלופ וגווארדיולה | GettyImages

מנצ'סטר סיטי תגיע אחרי שני ניצחונות 1:3 בשבוע החולף: הראשון אחרי מהפך בדרבי נגד יונייטד הודות לצמד של פיל פודן, השני על פ.צ. קופנהאגן בדרך לרבע גמר ליגת האלופות, כשארלינג הולאנד כבש בשניהם. ג'ק גריליש הוא החיסור הוודאי היחיד בסגל של גווארדיולה, אך ייתכן שגם מתאוס נונס ייעדר אחרי שנפצע באצבע במשחק האחרון.

אלופת העולם למועדונים סופרת תשעה ניצחונות חוץ רצופים בכל המסגרות ומקווה להגיע ל-10 בפעם השלישית תחת פפ. המנג'ר הקטלאני הפסיד לקלופ 12 פעמים, יותר מאשר לכל מאמן אחר בקריירה.

דוגלאס לואיז, שחקן אסטון וילה
אסטון וילה תשמור על המקום הרביעי? דוגלאס לואיז | רויטרס

אסטון וילה – טוטנהאם (15:00, ספורט1)

אסטון וילה הרביעית רחוקה חמש נקודות מטוטנהאם, אבל לספרס משחק חסר ולכן ניצחון חוץ מחר יקדם אותם חצי דרך למהפך בתחרות על הכרטיס לליגת האלופות. הקבוצה של אונאי אמרי ניצחה בשלושת המפגשים האחרונים בין הצדדים וגם בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שלה בפרמיירליג. טוטנהאם, לעומת זאת, ניצחה רק באחד מששת משחקי החוץ האחרונים במסגרת הזו. רישרליסון בספק אצל התרנגולים שיחסרו כמובן את מנור סולומון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי