בספק למשחק מול ארסנל: אדרסון צפוי להיעדר "עד חודש"

play
לא היה יכול להמשיך. אדרסון | GettyImages, PAUL ELLIS/AFP
צפו: ליברפול ומנצ'סטר סיטי נפרדו בתיקו 1:1 מלהיב במשחק העונה באנגליה 05:08

שוערה הברזילאי של מנצ'סטר סיטי שנפגע ב-1:1 עם ליברפול, סובל ממתיחה ונמצא בספק למפגש עם התותחנים בסוף החודש. ייעדר ממשחק הגביע מול ניוקאסל בוודאות, גם המפגש עם אסטון וילה בסימן שאלה

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי כבר הובילה 0:1 על ליברפול אחרי מחצית ראשונה נהדרת באנפילד, אך עבירה של אדרסון על דרווין נונייס העניקה לאלכסיס מקאליסטר את השוויון מהנקודה הלבנה והאלופה האנגלית סחטה נקודה במשחק העונה של הפרמיירליג. באותה עבירה של השוער הברזילאי, הוא נפגע בברכו, והערב (שני) התבררה חומרת הפציעה, כשלפי דיווחים באנגליה, אדרסון צפוי להחמיץ "עד חודש".

סטפן אורטגה החליף את הברזילאי בין הקורות והצליח לשמור על רשת נקייה עד הסיום, אולם למשחקים הקרובים, פפ גווארדיולה יודע שהיעדרותו של אדרסון משמעותית במירוץ האליפות והמאבקים בגביע האנגלי וליגת האלופות. לפי לוח הזמנים הקרוב של סיטי, אדרסון יחמיץ בוודאות את רבע גמר הגביע האנגלי מול ניוקאסל, והוא בספק למשחק העונה השני של האלופה מול ארסנל בסוף החודש, למחזור לאחר מכן מול אסטון וילה ולמשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות.

אדרסון שוער מנצ'סטר סיטי הפצוע עם מאמנו פפ גווארדיולה
כאב ראש לגווארדיולה לפני משחק העונה השני | רויטרס

אדרסון מצטרף לג'ק גריליש ברשימת הפצועים של גווארדיולה, כשמנגד לארסנל נראה שדווקא שחקנים פצועים בדרך חזרה לסגל דוגמת טקהירו טומיאסו ויוריאן טימבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי