בורנמות' הפכה מ-3:0 ל-3:4, לוטון נותרה מתחת לקו האדום

play
שחקני בורנמות' חוגגים | רויטרס
פעם שלישית בתולדות הפרמיירליג: בורנמות' הפכה 3:0 ל-3:4 על לוטון. צפו 02:23

הדובדבנים השוו בין דקות 50 ו-64, סמניו השלים צמד וקאמבק אדיר בדקה 83 והותיר את היריבה עם משחק שמיני ללא ניצחון

קבוצות: בורנמות'
(גודל טקסט)

ב-16 בדצמבר התמוטט טום לוקייר על הדשא במצב של 1:1 בין קבוצתו לוטון לבין בורנמות' המארחת. לא בטוח שמה שהוא ראה הערב (רביעי) מהיציע טוב לבריאות שלו: לוטון הגיעה לשחזור מלא של המפגש מהמחזור ה-17 שבוטל אז, וכבר הובילה 0:3, אבל ספגה מהפך נדיר ונוצחה בסופו של דבר 4:3 על ידי בורנמות'.

נגיחה של טהית' צ'ונג (9), דחיקה מקרוב של צ'ידוזי אוגבנה (31) וסיומת יפה של רוס בארקלי (45+1) העניקו לקבוצת התחתית יתרון של שלושה שערים בהפסקה, אלא שביצוע מרהיב של דומיניק סולאנקה (50), נגיחה של איליה זבארני (62) ובעיטה חזקה של אנטואן סמניו (64) מחקו את הפיגור עבור בורנמות' תוך רבע שעה. בדקה ה-83 השלים סמניו צמד עם עוד סיומת עוצמתית בהתקפת מעבר, קבע 3:4 וסידר ניצחון שני בשלושת המשחקים האחרונים.

בורנמות' היא קבוצת הפרמיירליג השלישית בלבד בהיסטוריה שמנצחת משחק בו פיגרה בשלושה שערים או יותר בתום המחצית הראשונה. מנצ'סטר יונייטד (2001 נגד טוטנהאם) ו-וולבס (נגד לסטר ב-2003) עשו זאת בעבר.

אנטואן סמניו, בורנמות'
אנטואן סמניו השלים את המהפך של בורנמות' עם צמד גדול | רויטרס
אלפי דוטי, לוטון
איזה פספוס של לוטון. אלפי דוטי | רויטרס

בסך הכל השיגו הדובדבנים 7 נקודות מ-9 אפשרויות משלושת המשחקים הרצופים מול נועלות הטבלה, כשלפני כן גברה בורנמות' על ברנלי ועשתה תיקו עם שפילד יונייטד. לוטון יכולה רק להצטער על אובדן שלוש נקודות שהיו מעלות אותה מעל לקו האדום על חשבון נוטינגהאם פורסט, אבל לעומת חברותיה לתחתית, לפחות יש לה עדיין סיכוי לשרוד בפרמיירליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי