הכי חם בפרמיירליג: צמד של מוניז נתן לפולהאם 0:3 על טוטנהאם

play
רודריגו מוניז, פולהאם | GettyImages, Mike Hewitt
צפו: מוניז הלוהט כבש צמד, טוטנהאם הביסה 0:3 את פולהאם 02:08

הברזילאי סופר שבעה שערים בשבעה משחקים, הקוטג'רס ניצחו לראשונה מאז מרץ 2013 את הספרס שפספסו את המקום הרביעי. לוקיץ' כבש לראשונה במועדון ממערב לונדון

(גודל טקסט)

ארבעה משחקים בלבד יתקייימו במסגרת המחזור ה-29 בפרמיירליג, מכיוון שזהו סוף שבוע שמוקדש למפעל הגביע. מכאן שבליגה ישחקו רק הקבוצות שלא העפילו ושכמובן גם היריבה שלהן לא העפילה לרבע הגמר, כך שבסך הכל ארבעה מפגשים יתקיימו ובמוקד הדרבי הלונדוני בשבת בין פולהאם לטוטנהאם.

פולהאם – טוטנהאם 0:3

כמעט 11 שנים בדיוק עברו מהניצחון האחרון של פולהאם על טוטנהאם בפרמיירליג. אז, ב-17 במרץ 2013, דימיטאר ברבאטוב קבע 0:1. הפעם היה זה רודריגו מוניז שסידר לקוטג'רס שלוש נקודות, כשירה צמד (42, 61) והעלה את מאזנו לשבעה שערים בשבעת המשחקים האחרונים, יותר מכל שחקן בפרמיירליג מאז תחילת פברואר. סשה לוקיץ' הבקיע שער בכורה במדי פולהאם בהופעתו ה-34, והיה חתום על השני (49). רישרליסון חזר מפציעה בטוטנהאם, שפספסה הזדמנות לעקוף את אסטון וילה בדרך למקום הרביעי ולפתוח פער של תשע נקודות ממנצ'סטר יונייטד.

משחקים נוספים:

לוטון – נוטינגהאם פורסט 1:1 ללוטון: לוק ברי (89). לנוטינגהאם: כריס ווד (34)

ברנלי – ברנטפורד 1:2 לברנלי: יקוב ברון לארסן (10 בפנדל), דויד דאטרו פופאנה (62). לנוטינגהאם: כריסטופר אייר (83). סרחיו רגילון הורחק (6)

רודריגו מוניז, פולהאם
בכושר פנטסטי. מוניז | אימג'בנק GettyImages, Mike Hewitt

משחקי השבוע בפרמיירליג יסתיימו עם המפגש בין ווסטהאם לאסטון וילה (ראשון, 16:00, ספורט1).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי