"אנשים פחדו מקלופ, הייתה בהלה": הריאיון שבו המאמן איבד שליטה

play
יורגן קלופ, מאמן ליברפול | רויטרס
צפו: בדקה ה-121, מנצ'סטר יונייטד חזרה מפיגור ל-3:4 היסטורי על ליברפול 05:47

מנג'ר ליברפול איבד את שלוותו במהלך ריאיון עם עיתונאי דני, שבמולדתו חשף את אשר התרחש כשכבו המצלמות. מדוע זה קרה לדעתו וכיצד האירוע הסתיים?

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול איבדה אתמול (ראשון) תואר ראשון לעונה, כאשר הפסידה באולד טראפורד 4:3 למנצ'סטר יונייטד במשחק סופר דרמטי והפכפך שנמשך 120 דקות ובסיומו עפה מהגביע האנגלי. המייטי רדס נקלעו לפיגור מוקדם, אבל השלימו מהפך עד המחצית, ספגו לקראת הסיום ובהארכה שבו ליתרון, אך השדים האדומים עם מהפך משלהם ניצחו בסופו של דבר והבטיחו את מקומם בחצי הגמר בוומבלי.

יורגן קלופ, שיעזוב את ליברפול בתום העונה אחרי תשע שנים, היה מאוד עצבני אחרי המשחק ואפילו לא ניסה להסתיר זאת – בוודאי לא במפגש עם העיתונאי הדני נילס כריסטיאן פרדריקסן, שניסה להקשות עליו ובתגובה הגרמני נטש את עמדת הראיונות והמשיך להתעמת איתו לאחר מכן לעיני המצלמה.

צפו בריאיון שהוביל לסערה ולנטישת קלופ

העיתונאי שאל את קלופ על העייפות המצטברת של שחקניו בהארכה ואם הם נותרו ללא אנרגיה, ועל כך השיב קלופ: "זו שאלה טיפשית, כי אם היית רואה אותנו במשחקים אחרים אז היית שואל איך יש לנו כל כך הרבה אנרגיה. אני לא יודע כמה משחקים אנחנו שיחקנו וכמה משחקים שיחקה מנצ'סטר יונייטד, זה ספורט, אבל אתה בטח חושב שהשאלה שלך טובה". למרות זאת, העיתונאי לא נרתע ושאל "אז היו לכם יותר מדי משחקים?" וקלופ הזועם נטש את הריאיון והטיח תוך כדי: "נו באמת. אתה בטוח לא בכושר טוב ואין לי עצבים בשבילך. מה לא בסדר איתך? מה ניסית לעשות?".

כריסטיאן פרדריקסן עוד ניסה לשאול את המנג'ר "מדוע אתה כל כך פרובוקטיבי?", אבל קלופ כבר לא היה שם בשביל להקשיב, כבר לא תועד במצלמה ועזב את המקום.

יורגן קלופ, מאמן ליברפול
"אנשים ממש פחדו". יורגן קלופ | רויטרס

ביום שאחרי המשחק, כריסטיאן פרדריקסן התראיין לתקשורת הדנית וסיפר על מה שקרה עם קלופ אחרי שהמצלמות כבו: "הייתי מאוד מופתע ואנשים שהיו לידנו וראו את המתרחש ממש פחדו, כמעט נצמדו לקיר בבהלה ושאלו את עצמם 'וואו, מה לעזאזל קרה פה?'.

"זה נמשך מעבר למה שראיתם על המסך, הוא המשיך ללכת במסדרון וצעק עליי. המשכתי ללכת אחריו כי חשבתי שקורה כאן משהו מוזר. אנשים שאלו אותי אם אני בסדר ועניתי שכמובן שאני בסדר".

יש לציין שזו לא הפעם הראשונה שנילס כריסטיאן פרדריקסן ראיין את קלופ ושהמפגשים הקודמים שלהם היו טובים ונעימים, כך לפחות חושב העיתונאי הדני. "אני לא מכיר אותו באופן אישי, אבל ראיינתי אותו הרבה פעמים, אפילו במיינץ ובדורטמונד וכמובן שפעמים רבות בליברפול. כשאתה אחד המאמנים הכי טובים בעולם אתה כנראה הלוזר הכי גרוע בעולם, כך שאני מפרש את מה שקרה בעיקר כביטוי לתסכול שלו מההדחה ומהדרך שבה זה קרה. תרחיש החלומות שלו היה שהמשחק האחרון שלו באנגליה יהיה גמר הגביע בוומבלי וזה נלקח ממנו עכשיו, אז אני יכול להבין שהוא סופר מתוסכל. אמשיך לראיין אותו ולא תהיה שום בעיה בעתיד, אני משוכנע בכך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי