ברנרדו סילבה מבטיח: שהוא "ישחק במועדון הזה", אבל מתי זה יקרה?

play
ברנרדו סילבה | רויטרס
צפו: ברנרדו סילבה כבש פעמיים, מנצ'סטר סיטי גברה על ניוקאסל ועלתה שלב 01:52

כוכב מנצ'סטר סיטי נשאל פעם נוספת על האפשרות שיחזור למועדון נעוריו: "זו בהחלטה המטרה שלי, אבל קשה לתזמן את זה ולומר מתי"

(גודל טקסט)

בפורטוגל לא מרפים וממשיכים לעסוק באפשרות שברנרדו סילבה יחזור לשחק במדי בנפיקה ליסבון. חוזהו של כוכב מנצ'סטר סיטי יסתיים בקיץ 2026, אך זה לא מונע מהתקשרות במולדתו ומאוהדי הקבוצה לשאול אותו על שוב ושוב על הסיכויים שיסיים את הקריירה היכן שהיא החלה.

סילבה נשאל כמה רחוק הוא מלשוב לבנפיקה, והשיב: "אנשים עייפים מהשאלה הזו. אני בטוח שאחזור, אבל לא יודע להגיד מתי. קשה לתזמן את זה עכשיו ולומר אם זה יקרה בעוד שנתיים, שלוש או אולי בכלל בעונה הבאה. המטרה שלי היא בהחלט לחזור לבנפיקה, אבל נמאס לדבר על זה".

ברנרדו סילבה | אימג'בנק GettyImages

סילבה כאמור גדל במחלקת הנוער של בנפיקה, אך כמעט ולא הספיק לשחק במדיה ורשם רק שלוש הופעות בקבוצה הבוגרת. ב-2014 הוא הושאל למונאקו שמיהרה לרכוש אותו באמצע העונה תמורת כ-16 מיליון יורו. במאי 2017, אחרי שזכה עם הקבוצה מהנסיכות באליפות, הוא עבר למנצ'סטר סיטי שבמדיה זכה ב-15 תארים, הפך לאחד השחקנים הטובים בעולם ולאגדת מועדון.

בריאיון שהעניק בעבר התייחס לנושא ואמר כי "מעולם לא הסתרתי את זה שאני רוצה לשוב לבנפיקה בעתיד. יחד עם זאת, אני לא חושב שכדי לדבר על זה כל כך הרבה, כי אנשים מתעייפים. יש לי חוזה וצריך לכבד אותו. בנוסף, חשוב לחיות את המציאות. הכדורגל הפורטוגלי לא יכול להתחרת כלכלית עם מועדונים באנגליה ובספרד, ואפילו לא בגרמניה ובצרפת. אם לצורך העניין הייתי רוצה לעבור לבנפיקה עכשיו, זה היה בלתי אפשרי כי מנצ'סטר סיטי תדרוש עבורי דמי העברה גבוהים. בשנים האחרונות שווי השוק שלי הוערך ביותר מ-50 מיליון יורו ומועדון פורטוגלי לא ישלם סכום כזה. אנשים צריכים להיות קצת יותר ריאליים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי