"הייתי מביא אותו": בגיל 38, לוקה מודריץ' האגדי יחתום במועדון פאר אחר?

play
שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ' | GettyImages, Quality Sport Images
צפו: צ'לסי איבדה פיגור כפול אך כבשה פעמיים בתוספת וניצחה 2:4 את לסטר 03:49

שחקן העבר ג'ו קול ממליץ לצ'לסי להחתים את הקשר הוותיק שיסיים את חוזהו בריאל מדריד בתום העונה: "הוא עדיין עושה קסמים בגילו, ההשפעה שלו על הצעירים שלהם עצומה". גם טוני קרוס נלקח בחשבון

(גודל טקסט)

על פי ג'ו קול, צ'לסי צריכה להחתים שחקנים ותיקים ומוכחים שיתרמו מניסיונם לשחקנים הצעירים הרבים שיש בסגל של מאוריציו פוצ'טינו. שחקן העבר של הבלוז מציע למועדון להחתים את לוקה מודריץ' או טוני קרוס שמתקרבים בצעדי ענק לסיום הפרק המפואר שלהם בריאל מדריד.

קול הסביר: "הייתי מביא שחקנים מנוסים שנותנים את הטון. אני חושב שמודריץ' מסיים חוזה במדריד, האם הוא ירצה לבוא ולשחק בפרמיירליג עוד עונה אחת? למרות גילו, הוא עדיין עושה קסמים בריאל. הייתה לו השפעה עצומה על צעירים כמו אדוארדו קמאבינגה, פדריקו ואלוורדה ואורליאן טשואמני, הוא עזר להם והם התפתחו וצמחו לידו".

לוקה מודריץ' לצד טוני קרוס ריאל מדריד | GettyImages

קול נתן כדוגמא גם את טוני קרוס בן ה-34: אולי הוא רוצה לבחון את עצמו? לבוא לצ'לסי ולעזור לחבורה הצעירה הזו. אני לא יודע מה המצב שלהם, זה רק שני שמות שזרקתי מהראש כאופציות".

מודריץ' וקרוס יסיימו את החוזים שלהם במדריד בתום העונה ועדיין לא ברור האם המועדון יחדש את ההתקשרות עם שניים מהקשרים הגדולים בתולדות המועדון בפרט והכדורגל העולמי בכלל.

אקס נוסף של צ'לסי, שחקן העבר וויליאם גאלאס, אמר לאחרונה דברים דומים בכל הנוגע להיעדר ניסיון ומנהיגות, והסביר מדוע המועדון טעה כשלא החתים את כריסטיאנו רונאלדו ב-2022: "צ'לסי עשתה טעות כשלא החתימה אותו. הוא היה פנוי וזו הייתה יכולה להיות עסקה טובה עבור שני הצדדים. כולם יודעים כמה רונאלדו חשוב בחדר ההלבשה, הוא מביא איתו מנטליות מנצחת וזה יכול היה להועיל מאוד לקבוצה הצעירה הזו. זו הייתה טעות של צ'לסי שהיא לא צירפה אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי