מספרת מרהיבה, קאמבק ענק ויונייטד שוב מפשלת: הפרמיירליג חזרה

play
רסמוס הוילונד, חלוץ מנצ'סטר יונייטד | GettyImages
חגיגת שערים, מספרת מרהיבה וקאמבק ענק. צפו: הפרמיירליג חזרה בגדול 04:14

ניוקאסל הפכה 3:1 ל-3:4 על ווסטהאם. טוטנהאם עם מהפך משלה ב-1:2 על לוטון, ברנלי סחטה 2:2 דרמטי בעשרה שחקנים אצל צ'לסי. צפו במספרת המרהיבה של מוניז שהעניקה לפולהאם 3:3 בדקה ה-90+3. יונייטד סיימה ב-1:1 מול ברנטפורד, שני השערים בתוספת

(גודל טקסט)

משחק הצמרת המסקרן של אנגליה ייערך רק ביום ראשון, כשמנצ'סטר סיטי תארח את ארסנל במפגש ענקיות שיכול להכריע את זהות האלופה (18:30, ספורט1) כשליברפול תשחק לפני כן מול ברייטון (16:00, ספורט1), אבל בשבת נערכו עוד מספר משחקים מסקרנים, עם המשך המאבקים על הטופ 4. טוטנהאם וניוקאסל עם מהפכים גדולים, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד שוב פישלו, תיקו רב שערים בין פולהאם לשפילד יונייטד וניצחון חשוב לאסטון וילה.

ניוקאסל – ווסטהאם 3:4

משחק גדול וקאמבק ענק הוציאו לדרך את המחזור, ובסיומו פספסו הפטישים הזדמנות גדולה להתקרב למקום החמישי ובמקום זאת רשמו משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון מול המגפייז. אלכסנדר איסק כבש מהנקודה הלבנה (6), מיקייל אנטוניו איזן (21), מוחמד קודוס (45+10) הפך מבישול של ג'רוד בואן, ובדקה ה-48 השניים הפכו תפקידים כשבואן זה שכבש במתפרצת והפך לשחקן ווסטהאם הראשון מאז פאולו די קאניו ב-1999/00 שמגיע ל-15 שערי ליגה בעונה אחת. גמור? ממש לא: איסק צימק עם פנדל שני במשחק (77) ושש דקות לאחר מכן בישל נהדר להארווי בארנס את השוויון. בארנס היה גם זה שאמון על שער הניצחון, עם בעיטה נפלאה מחוץ לרחבה (90+1). ארבע דקות בתוך תוספת הזמן הורחק אנתוני גורדון בכרטיס צהוב שני, ובדקה ה-90+7 רשם תומאש סושצ'ק החמצת ענק ופספס את הצ'אנס האחרון להשוות. איזו דרמה.

שחקן ניוקאסל אלכסנדר איסק
שחקן ניוקאסל אלכסנדר איסק | רויטרס

צ'לסי – ברנלי 2:2

צ'לסי כבר הריחה ניצחון שלישי ברציפות אחרי מאבק עיקש מצד ברנלי, אבל גם מול עשרה שחקנים הקבוצה הלונדונית לא הצליחה להשיג את שלוש הנקודות בתיקו דרמטי ומאכזב. פנדל של קול פאלמר בדקה ה-44 גרם להרחקות של לורנץ אסיגנון בצהוב שני ו-וינסנט קומפאני, אך ג'וש קולן השווה בפתיחת המחצית השנייה (47) והלחיץ את הספסל הכחול. פאלמר השלים צמד והגיע למעורבות של 21 שערים העונה, כשהוא הצעיר בתולדות הקבוצה להגיע למעורבות של לפחות 20 שערים, ובחלוף 3 דקות החלומות של צ'לסי התנפצו. דארה אושיי נגח כדור לא מספיק חזק שג'ורג'ה פטרוביץ' הדף רע לרשת וחילק את הנקודות שסייעו לקבוצת התחתית מעט להתקרב לקו האדום.

ג'וש קולן ברנלי
מאבק עד הסוף. קולן | אימג'בנק GettyImages

טוטנהאם – לוטון 1:2

עוד מהפך של טוטנהאם בדקות הסיום, הפעם על חשבון העולה החדשה שחלמה במשך מחצית שלמה לברוח ממחוזות הקו האדום אחרי שטהית צ'ונג העלה אותה ליתרון בדקה השלישית. איסא קאבורה כבש שער עצמי בדקה ה-51 שהחזיר את התרנגולים לעניינים ויונג מין סון שהחמיץ בענק במחצית הראשונה, החזיר בדקה ה-86 והפך בדרך למקום הרביעי, עד הניצחון של אסטון וילה שהחזיר אותם למקום החמישי.

יונג מין סון טוטנהאם
מהפך חשוב במאבק על המקום הרביעי. סון | אימג'בנק GettyImages

שפילד יונייטד – פולהאם 3:3

קשה לומר שזה היה המשחק המלהיב של המחזור אחרי המהפך של ניוקאסל על חשבון ווטסהאם, אבל מאבק אדיר של נועלת הטבלה הסתיים במפח נפש. בן בררטון דיאס כבש צמד (58 ו-69) ובישל לאולי מקברני (68) כשז'ואאו פלהיניה רק השווה זמנית בדקה ה-62, אך הדרמה רק החלה בדקה ה-85. בובי דה-קורדובה ריד צימק ואז רודריגו מוניז במספרת מרהיבה השווה בתוספת הזמן (90+3) עם שערו השמיני ב-8 המחזורים האחרונים ושבר את הלב לאוהדי המארחת.

צפו במספרת המרהיבה של מוניז

רודריגו מוניז פולהאם
לא מפסיק לכבוש. מוניז | אימג'בנק GettyImages

אסטון וילה – וולבס 0:2

הניצחון של טוטנהאם על לוטון החזיר את התרנגולים למקום הרביעי על חשבון וילה, אבל אחרי שני משחקי פרמיירליג ללא ניצחון, הקבוצה של אונאי אמרי חזרה למסלול הניצחונות. מוסא דיאבי כבש שער נפלא בדקה ה-36 ואזרי קונסה נהנה מבישול של הצרפתי בדקה ה-65 בדרך לשלוש נקודות חשובות של המארחת ששבה לרביעייה הראשונה.

שחקני אסטון וילה חוגגים עם מוסא דיאבי
שער, בישול וחזרה למקום הרביעי. דיאבי | אימג'בנק GettyImages

ברנטפורד – מנצ'סטר יונייטד 1:1

מנצ'סטר יונייטד חוזרת לסורה. הקבוצה של טן האח הגיעה כשהיא עדיין תחת השפעת ה-3:4 המטורף מול ליברפול בגביע, וגם הפעם הצליחה שוב לכבוש משום מקום, במשחק שבו ניצלה מהפסד גבוה. הפעם מייסון מאונט היה זה שכבש עמוק בתוספת הזמן, בדקה ה-90+6, עם פיניש קר רוח, ויונייטד כבר חשבה שהווינריות חוזרת למועדון, אבל כריסטופר ראייר השווה בדקה ה-90+9, והעניק לברנטפורד המתוסכלת נקודה שהיא בהחלט ראויה לה, אחרי שנעצרה פעמיים בקורה ובמשקוף. עבור ברנטפורד זה משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון, אבל נמנעה מהפסד שישי במהלך הרצף הקשה. יונייטד מנגד רחוקה 11 נקודות מהמקום הרביעי ושמונה נקודות מהמקום החמישי, וליגת האלופות מתרחקת מסר ג'ים רטקליף.

מייסון מאונט כובש לזכות מנצ'סטר יונייטד מול ברנטפורד
כבש שער מתוק, ומהר מאוד חזר למציאות. מאונט | אימג'בנק GettyImages

משחקים נוספים:

בורנמות' – אברטון 1:2 לבורנמות': דומיניק סולאנקה (64), שיימוס קולמן (90+1). לאברטון: בטו (88)

נוטינגהאם פורסט – קריסטל פאלאס 1:1 לנוטינגהאם פורסט: כריס ווד (61). לקריסטל פאלאס: ז'אן פיליפ מאטטה (11)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי