ארסנל תנסה להיות הראשונה שמנצחת אצל סיטי, ליברפול אורבת

play
ערוצי ספורט1 פותחים לכולם | רויטרס
צפו: ליברפול ומנצ'סטר סיטי נפרדו בתיקו 1:1 מלהיב במשחק העונה באנגליה 05:08

המוליכה תתארח אצל האלופה שלא הפסידה בבית מאז נובמבר 2022, אחרי שארטטה גבר על גווארדיולה בסיבוב הראשון (18:30, ספורט1). המייטירדס יקוו לנצח באנפילד ולברוח לשתיהן, אבל ברייטון הוכיחה במפגשים הקודמים שקל זה לא יהיה (16:00, ספורט1)

(גודל טקסט)

המחזור ה-30 והכה מסקרן בפרמיירליג ייצא לדרך עוד היום (שבת), אבל יגיע לשיאו מחר בערב כאשר המדורגת במקום השלישי והאלופה מנצ'סטר סיטי תארח את ארסנל, מוליכת הטבלה שמובילה עליה בנקודה בלבד. עוד לפני כן, באנפילד תתארח ברייטון אצל המדורגת שנייה ליברפול, שמפגרת אחר ארסנל רק בגלל הפרש השערים.

מוחמד סלאח, ליברפול
מוחמד סלאח עשוי לערוך "חימום" לקראת הגביע האנגלי | אימג'בנק GettyImages, Ryan Pierse

ליברפול – ברייטון (16:00, ספורט1)

הפעם האחרונה שעלתה ליברפול לכר הדשא במסגרת הפרמיירליג, הייתה ב-10 במרץ כאשר אירחה את מנצ'סטר סיטי וסיימה מולה ב-1:1, תיקו ששירת את ארסנל שעלתה לפסגה. אז ליברפול חסרה כוכבים רבים שמרביתם עדיין לא ישובו, כולל מוחמד סלאח שרק עלה מהספסל והפעם כבר יעלה ב-11 מול השחפים. המשמעות היא שהשוער אליסון, אלכסנדר ארנולד, דיוגו ז'וטה, אנדי רוברטסון ואחרים עדיין ייעדרו בגלל פציעות, אבל המצרי יפתח בחלק הקדמי לצד לואיס דיאס ודרווין נונייס וכן ישוב ל-11 קרטיס ג'ונס שהתאושש מפציעה. כזכור, לפני היציאה לפגרה הפסידה ליברפול 4:3 מטורף למנצ'סטר יונייטד והודחה מגביע, כך שהיא לא יכולה להרשות לעצמה מעידות נוספות בליגה ובוודאי לא כאשר יש לה הזדמנות לברוח לפחות לאחת מבין מנצ'סטר סיטי וארסנל, אבל צריכה לחשוש מברייטון שלא הפסידה מולה בכל ארבעת המפגשים האחרונים בין השתיים ובשלושת ביקוריה האחרונים באנפילד. אמנם דה זרבי חסר את כוכביו ז'ואאו פדרו וקארו מיטומה, אולם חוליו אנסיסו עשוי לפתוח.

בוקאיו סאקה ארסנל
יהיה כשיר? בוקאיו סאקה | רויטרס

מנצ'סטר סיטי – ארסנל (18:30, ספורט1)

ארסנל עלתה לפסגה, אבל האם היא תשמור עליה גם אחרי ביקור באיתיחאד? לשם כך היא ככל הנראה תצטרך לנצח את האלופה, כשביניהן מפרידה נקודה אחת בלבד. בסיבוב הראשון ניצחו התותחנים 0:1 הודות לשער דרמטי של גבריאל מרטינלי והיה זה הניצחון הראשון של מיקל ארטטה על פפ גווארדיולה ב-90 או 120 דקות, אבל הברזילאי בספק קל למשחק וינסה לקחת חלק באימון המסכם. כמוהו בספק גם הבלם גבריאל והכוכב של הקבוצה בוקאיו סאקה, שלטענת ארטטה לא התאמנו בימים האחרונים, אבל "יש סיכוי" שיצליחו לקחת חלק באימון המסכם ואם כן יעלו בהרכב, מה שצפוי לקרות.

מן העבר השני, מנצ'סטר סיטי איבדה בפגרת הנבחרות את קייל ווקר וג'ון סטונס שלא יהיו בסגל לקבוצה. מנגד, גווארדיולה אישר שהשוער אדרסון "מרגיש טוב יותר" ושקווין דה בראונה התאמן כרגיל השבוע והוא צפוי לפתוח, אם כי המנג'ר ניסה להנמיך את הציפיות מהבלגי שעובר עונה לא פשוטה בכל הנוגע לכשירותו ואמר שלקבוצה "אסור לתלות תקוות רק בקווין". סיטי העונה בביתה מעדה ארבע פעמים, מול שלוש יריבות לונדוניות ונגד ליברפול, אבל לא הפסידה אף משחק לעיני הקהל הביתי מאז ה-2:1 המפתיע לברנטפורד בנובמבר 2022, כך שיהיה מעניין לראות אם ארסנל תצליח לרשום ניצחון ליגה תשיעי ברציפות. לשער ישוב דויד ראיה, שבמשחק הליגה האחרון נגד ברנטפורד לא שיחק מכיוון שהוא לא יכול לעמוד בשער מול הקבוצה שממנה מושאל.

המחזור ה-31 ייצא לדרך עוד השבוע, ביום שלישי בערב ויימשך עד המשחק המרכזי בחמישי בערב בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי