גווארדיולה נגד רוי קין: "כשאני אפרוש, לא אבקר קולגות שלי"

play
פפ גווארדיולה, מנג'ר מנצ'סטר סיטי | רויטרס
צפו: מנצ'סטר סיטי וארסנל נפרדו בתיקו במשחק העונה האחרון באנגליה 02:37

מאמן מנצ'סטר סיטי לא אהב את הביקורת של הפרשן על ארלינג הולאנד, וטען: "מעיתונאים אני יכול להבין, הם מעולם לא היו על המגרש, אבל שחקני עבר? זה תמיד מפתיע אותי. הזיכרון קצר"

(גודל טקסט)

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה תקף את רוי קין בגלל הביקורת שלו על ארלינג הולאנד וכינה את הנורבגי "החלוץ הטוב בעולם". קין אמר שה"יכולת הכללית" של הולנד ב-0:0 מול ארסנל היה ברמה של שחקן "מהליגה השנייה", לאחר שלחלוץ מנצ'סטר סיטי היו רק 23 נגיעות בכדור מול התותחנים.

גווארדיולה לא אהב את הביקורת, וממש לא אהב את הגישה. "אני לא מסכים איתו, ממש לא", אמר גווארדיולה במסיבת עיתונאים אתמול (שלישי), לקראת המשחק של סיטי היום בגביע, "זה כאילו שהייתי אומר שהוא מאמן ברמה של ליגה שנייה או שלישית. אני לא חושב שזה נכון.

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה עם ארלינג הולאנד
מגן על השחקן שלו. פפ | רויטרס

"הוא החלוץ הטוב בעולם והוא עזר לנו לזכות במה שזכינו בעונה שעברה והסיבה לזה שלא יצרנו הרבה הזדמנויות מול ארסנל היא לא ארלינג. אנחנו צריכים יותר נוכחות בשליש האחרון של יותר שחקנים ושיחקנו משחק יוצא דופן נגד ארסנל. בחנתי את זה".

רוי קין כדורגלן עבר
רותח מזעם. קין | אימג'בנק GettyImages, Pool

בשנה שעברה הולאנד כבש 52 שערים ב-53 משחקים כשסיטי זכתה בטרבל, והעונה הוא עם עם 29 שערים ב-35 משחקים. גווארדיולה הודה שהוא "מופתע" לשמוע ביקורת על השחקן בן ה-23 שמגיעה מקין ורמז ששחקני שעבר צריכים לדעת טוב יותר.

"מהעיתונות אני יכול להבין כי הם מעולם לא היו על המגרש, אבל משחקני העבר אני תמיד מופתע", אמר גווארדיולה. "זה כמו שהשופטים כשהם פורשים, הם תמיד מבקרים את השופטים. כמה קשה העסק הזה לשחקנים? זה תמיד מפתיע אותי. הזיכרון נעלם מהר.

"הבעיות שיש לשחקנים כיום, גם לפרשנים היו אותן. גם הם החמיצו אלפי פעמים והם נפגעו כשמתחו עליהם ביקורת משחקני עבר. אני לא בחור שהולך לבקר את הקולגות שלי כשאפרוש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי