היורש של קלופ: ליברפול הגיעה לסיכום עקרוני עם "מוריניו החדש"

play
בדרך לאנפילד. רובן אמורים | GettyImages, Gualter Fatia
צפו: שער ששווה אליפות? ספורטינג ניצחה את בנפיקה בדרבי מגול בדקה ה-91 02:28

בגרמניה מיישרים קו: רובן אמורים שהיה גם על הכוונת של באיירן וצ'לסי, צפוי לחתום לשלוש שנים. ספורטינג ליסבון תהווה מכשול?

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

בגרמניה מיישרים קו עם הדיווחים מפורטוגל על פריצת דרך בשיחות בין רובן אמורים לליברפול. המאמן המבטיח (39), שמחוזר על ידי שלל מועדונים גדולים ביבשת והיה בין היתר על הכוונת של באיירן מינכן וצ'לסי, הגיע לסיכום עקרוני עם ליברפול, ובכך להפוך ליורשו של יורגן קלופ החל מהעונה הבאה. אם ספורטינג ליסבון בשורותיה הוא חתום לא תערים קשיים, הוא אמור לחתום במרסיסייד על חוזה לשלוש שנים, עד קיץ 2027.

אמורים הצעיד אמש בסוף השבוע את ספורטינג ליסבון לניצחון 1:2 דרמטי על בנפיקה בדרבי, עם שער ניצחון בתוספת הזמן שקירב אותו לזכייה נוספת באליפות. לאחר מכן אישר העיתונאי הפורטוגלי פדרו ספולבדה: הוא נמצא במו"מ מתקדם עם ליברפול, ונציגים של המועדון ימריאו לליסבון בימים הקרובים כדי לסגור סופית את המעבר.

לפני מספר ימים פיזר אמורים רמז בנוגע לעתידו, כשסירב להתחייב שימשיך בספורטינג עונה נוספת – כפי שעשה צ'אבי אלונסו, עוד מאמן צעיר מחוזר מאוד. "עוד לא קיבלתי החלטה סופית. חשוב לי מאוד לזכות בתארים, אבל בכל מקרה לא אוכל להתחייב שאמשיך בעונה הבאה", אמר.

מאמן ספורטינג ליסבון רובן אמורים
בדרך לאנפילד. רובן אמורים | GettyImages, Gualter Fatia

אמורים מוגדר בשנים האחרונות כ"ז'וזה מוריניו החדש", ומוביל את ספורטינג ליסבון אותה הוא מאמן בארבע השנים האחרונות להצלחות מרשימות, תוך כדי כדורגל התקפי וסוחף. הוא הצעיד את ספורטינג לאליפות בשנת 2021 ולזכייה בשני גביעי פורטוגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי