אנגליה בהלם: הנסיך וויליאם שבר שתיקה תקשורתית – בגלל כדורגלנית

play
הנסיך וויליאם | GettyImages
לראשונה בהיסטוריה: נבחרת אנגליה אלופת אירופה לנשים 05:17

הנסיך שמר על פרופיל נמוך מאז שאשתו קייט הכריזה שהיא חולה בסרטן, אבל פרישתה של רייצ'ל דיילי גרמה לו לשתף פוסט מרגש, כולל קריצה

(גודל טקסט)

הנסיך וויליאם שבר את שתיקתו ברשתות החברתיות לראשונה מאז הודיעה אשתו קייט שהיא חולה בסרטן – ועשה זאת לכבודה של כדורגלנית, שהודיעה על פרישה מהנבחרת הלאומית. הנסיך, 41, נפרד מכוכבת נבחרת אנגליה רייצ'ל דיילי, כששיתף היום (רביעי) הודעה אישית מחשבון האינסטגרם הרשמי שלו עם הנסיכה.

קייט מידלטון והנסיך וויליאם במפגש עם שחקני נבחרת הכדורגל הבריטית, ברטון, אוקטובר 2012
וויליאם וקייט עם הנבחרת | אימג'בנק GettyImages, Nick Potts
שחקנית נבחרת אנגליה רייצ'ל דיילי
שיחקה בהגנה, בקישור ובהתקפה. דיילי | אימג'בנק GettyImages, Ian MacNicol

וויליאם, שהוא גם נשיא כבוד של ההתאחדות לכדורגל וגם אוהד של אסטון וילה (קבוצתה) כתב לה "תודה רבה לך על כל כך הרבה הופעות בלתי נשכחות". דיילי בת 32 בלבד, אבל החליטה לפרוש מהנבחרת בלבד, והנסיך וויליאם הוסיף עקיצה בפוסט שלו, וכתב "אז עכשיו עוד הרבה שערים עבור וילה".

האב לשלושה, שמבלה בימים אלה את חופשת הפסחא עם קייט וילדיהם, שמר עד עתה על פרופיל נמוך בזמן שהנסיכה קייט מתאוששת בין סבבים של כימותרפיה בניסיון לעצור את המחלה לאחר שהתגלתה במהלך ניתוח בטן מוקדם יותר השנה. הנסיך לא נראה בפומבי מאז הודעת אשתו. אביו המלך צ'ארלס, בן 75, אובחן גם הוא כחולה בסרטן.

הנסיך וויליאם שיתף פוסט לכבוד כדורגלנית נבחרת אנגליה שפרשה רייצ'ל דיילי
| צילום מסך, אינסטגרם

דיילי כבשה 16 שערים ב-84 הופעות בנבחרת אבל אמרה שהיא מרגישה שזה "הזמן הנכון להעביר את השרביט לדור הבא". השחקנית בת ה-32 שיחקה בשש עמדות שונות – כולל מגנה שמאלית וחלוצה – עבור הלביאות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי