שחקן העבר של ארסנל ממליץ: אלה השחקנים שצריכים להחליף את ז'סוס

play
חזר להתקפה. גבריאל ז'סוס | רויטרס
צפו: ארסנל הלוהטת שוב עקפה את ליברפול בזכות 0:3 גדול אצל ברייטון 02:24

עמנואל פטי הביע את דעתו על האפשרות שחלוץ יגיע על חשבון הברזילאי: "ניקו וויליאמס יכול להיות מצוין, גם טוני יוכל להביא תפוקה כמו הולאנד", והזהיר את מי לא להביא

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארסנל מוליכה את טבלת הפרמיירליג עם הפרש שערים עדיף על ליברפול כשהשתיים בשוויון נקודות, ואם תשמור על כך היא תשיג אליפות ראשונה אחרי 20 שנים. בליגת האלופות היא סיימה ב-2:2 במשחק רבע הגמר הראשון עם באיירן מינכן, כשהגומלין בשבוע הבא יוכל להעלות אותה לחצי הגמר לראשונה מאז 2009. על אף ההצלחה שלה בזירה המקומית והאירופית, נראה שגם בקבוצה הלונדונית מבינים שיש צורך לחשוב כבר הלאה לעונה הבאה, כשהמטרה העיקרית היא להנחית חלוץ שיתחרה או יחליף את גבריאל ז'סוס שלא כובש מספיק ונפצע לעתים קרובות.

שחקן העבר של התותחנים, עמנואל פטי, סיפר בריאיון כי לדעתו מיקל ארטטה צריך להחתים "שני חלוצים הקיץ" וייעץ למאמן הספרדי על מועמדים אפשריים: "אני מאוד אוהב את ניקו וויליאמס וחושב שהוא יכול להיות מצוין בארסנל. הוא מהיר, מייצר מצבים לעצמו ויכול להשתלב מהר בקבוצה. ארסנל זקוקה חלוץ של 20 שערים לעונה, ארטטה צריך לעקוב אחרי מה שפפ גווארדיולה עשה ולהביא את וויליאמס או אייבן טוני. שחקן שיכול להבקיע כמות שערים כמו שארלינג הולאנד במנצ'סטר סיטי".

אלכסנדר איסק, שחקן ניוקאסל חוגג
הצמד שלו לא הספיק. איסק | רויטרס

אחד המועמדים הבכירים להגיע בקיץ ללונדון הוא אלכסנדר איסק, חלוצה המצטיין של ניוקאסל שלפי אדי האו, יהיה "קיץ קשה כלכלית עבור המועדון". לפי קשר העבר הצרפתי, ארסנל לא צריכה להתפתות לשלם על מי שכבש העונה 15 שערים במחיר גבוה: "מדיניות ההעברות של המועדון טובה מאוד, צריכים לשמור על זה ולא להיות כמו ניוקאסל או צ'לסי. איסק יהיה תוספת טובה לסגל, אבל יש שחקנים גם מחוץ לאנגליה שיוכלו להביא, להשפיע בצורה זהה ובמחיר נמוך יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי