מתיחות במנצ'סטר יונייטד: גרנאצ'ו עשה לייק לפוסטים נגד טן האח

play
אלחנדרו גרנאצ'ו, שחקן מנצ'סטר יונייטד | GettyImages
צפו: צמד של ברונו פרננדש הציל את מנצ'סטר יונייטד מהפסד מביך לבורנמות' 02:16

המאמן "זרק את גרנאצ'ו מתחת לאוטובוס" אחרי ה-2:2 החלש מול בורנמות', הארגנטינאי הצעיר הביע תמיכה בציוצים שקוטלים את המאמן

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לאכזב, והמתח בחדר ההלבשה ממשיך לגבור: באנגליה מדווחים שחלוץ הקבוצה אלחנדרו גרנאצ'ו עשה לייק לשני פוסטים ברשתות החברתיות שיוצאים נגד המאמן אריק טן האח.

יונייטד סיימה אתמול (שבת) ב-2:2 מאכזב מול בורנמות', במשחק שבו נחלצה מהפסד אחרי שקיבלה פנדל אחד מפוקפק מאוד ופנדל לחובתה בתוספת הזמן בוטל על ידי שופטי המסך אחרי שלכאורה היה מחוץ לרחבה.

מנצ'סטר יונייטד חוגגת ניצחון מתוק
מנצ'סטר יונייטד חוגגת ניצחון מתוק | רויטרס

עם זאת, נדמה שטן האח הפנה חלק מהאשמה על הארגנטינאי הצעיר, וההולנדי החליף את גרנאצ'ו במחצית כשיונייטד הייתה בפיגור 2:1. גולש בשם מארק גולדברידג' זכה לחיזוק מהשחקן, כאשר כתב אחרי המשחק ש"טן האח מאשים את גרנאצ'ו בראיון בסיום המשחק… לא נראה טוב לזרוק בחור בן 19 מתחת לאוטובוס, ועוד שחקן שסיפק את הסחורה, אבל כנראה שהוא (המאמן) פוחד לבקר ולעצבן את השמות הגדולים…

"גרנאצ'ו הוא אחד השחקנים הטובים העונה של יונייטד. מחצית ראשונה חלשה, אבל להאשים אותו ביכולת זה בדיחה. הרבה שיחקו רע יותר, והם עדיין כאן". כאמור, החלוץ עשה לייק לשני הציוצים האלה – ובהמשך מחק.

טן האח רמז שגרנאצ'ו לא עבד מספיק קשה, כשהסביר את החילופים. "במחצית השנייה קרו שני דברים", אמר המאמן, "נשארנו בעמדות, ולא השתוללנו. נתנו הרבה שטחים לפי כן. חייבים לעשות את העבודה ההגנתית". השחקן אף העלה פוסט עם אימוג'י מופתע, שמרמז גם כן יותר ביקורת על טן האח מאשר אכזבה על ההפסד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי