הצגה של איש אחד: קול פאלמר כבש רביעייה (!), צ'לסי דרסה 0:6

play
קול פאלמר צ'לסי | אימג'בנק GettyImages
צפו: קול פאלמר הלוהט כבש רביעייה אדירה, צ'לסי דרסה 0:6 את אברטון 03:21

הכישרון הצעיר של הבלוז השתווה להולאנד עם 20 שערי ליגה והוביל אותה ל-0:4 כבר במחצית נגד אברטון האומללה, כולל שלושער תוך 29 דקות

קבוצות: צ'לסי אברטון
(גודל טקסט)

המחזור ה-33 בפרמיירליג ננעל היום (שני) עם הצגת ענק של הכוכב העולה של אנגליה: קול פאלמר כבש רביעייה, כולל שלושער בתוך 29 דקות וסחף את צ'לסי ל-0:6 מוחץ על אברטון שסובכת חזק מאוד בתחתית.

צ'לסי הגיעה למשחק הזה כשהיא משוחררת לגמרי מלחץ של צמרת או תחתית ושיחקה התקפי כמו בכל המשחקים האחרונים שלה, שכולם הניבו חגיגת שערים, אך הפעם כל השערים הלכו לכיוון אחד: הרשת של פיקפורד האומלל, שוער נבחרת אנגליה.

החגיגה של פאלמר החל כבר בדקה ה-11. הפנומן הצעיר היה זה שהחל את המהלך כשהתעלל בשחקן של אברטון, השאיר בעקב לניקולאס ג'קסון שהחזיר לו ובעט כדור אלגנטי לפינה ופנימה. בדקה ה-18 פאלמר הכפיל את היתרון בנגיחה מקרוב ובדקה ה-29 הוא ניצל טעות איומה של פיקפורד שמסר כדור ברשלנות, חטף אותו הקפיץ מעליו. צ'לסי עלתה ל-0:4 עוד לפני ההפסקה עם הרביעי של ניקולאס ג'קסון, שהשתלט על כדור רוחב של קוקוריה ובאלגנטיות בעט מהאוויר לרשת. בדקה ה-61 פאלמר גם סחט פנדל ודייק מהנקודה הלבנה כדי להשלים רביעייה בלתי נשכחת, חרף המחאות של ניקולאס ג'קסון שדרש לבעוט משום מה את הפנדל למרות שפאלמר הוא הפנדליסט הקבוע. בתוספת הזמן אלפי גילכריסט, המגן הצעיר בן ה-20 שנכנס כדי לקבל דקות מפוצ'טינו, התכבד בשער בכורה כדי לקבוע 0:6 וחגג כיאה לשחקן שחוגג שער בכורה בקריירה.

קול פאלמר צ'לסי
כוכב ההווה והעתיד של צ'לסי. קול פאלמר | אימג'בנק GettyImages

אברטון נותרה מסובכת מאוד ורחוקה רק שתי נקודות מהקו האדום בעקבות הפחתת הנקודות שהיא ספגה. צ'לסי לא תשיג כבר כלום בליגה, אך היא עדיין בגביע נגד מנצ'סטר סיטי ובהחלט יכולה להיות מרוצה מהנכס שיש לה בידיים, שהגיע בנזיד עדשים מאותה סיטי בקיץ האחרון תמורת 40 מיליון יורו, סכום פעוט לעומת הפוטנציאל הגלום בשחקן הזה, רק בן 21.

פאלמר הפך לשחקן צ'לסי הראשון שמבקיע רביעייה בצ'לסי מאז פרנק למפארד האגדי שעשה זאת אי שם במרץ 2010. ההישג המרשים יותר הוא שפאלמר השתווה לארלינג הולאנד בראש טבלת מבקיעי הפרמיירליג עם לא פחות מ-20 כיבושים, בנוסף לתשעה בישולים/

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי