שני המועמדים להחליף את מוחמד סלאח, שיעזוב את ליברפול ב"תזמון מושלם"

play
מוחמד סלאח עשוי לערוך "חימום" לקראת הגביע האנגלי | אימג'בנק GettyImages, Ryan Pierse
צפו: ליברפול לא הפסיקה להחמיץ והפסידה 1:0 באנפילד לקריסטל פאלאס 02:25

מגן ליברפול בעבר סבור שהכוכב המצרי בדרך לכסף הגדול של הליגה הסעודית: "הוא כבר הסכים לעזוב, בקיץ הקרוב זה סוף סוף יקרה". ומי הם שני השחקנים שיוכלים להיכנס לנעליים הגדולות שלו באנפילד?

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

מוחמד סלאח יעזוב את ליברפול בקיץ הקרוב? כידוע, מלך שערי המועדון שיחגוג בקרוב 32 מעורר עניין רב בערב הסעודית ועל פי הדיווחים הכוכב המצרי אמור לסיים את דרכו באנפילד בתום העונה, שנה לפני תום חוזהו, ולהרוויח סכומי עתק בליגה שבה מככב כריסטיאנו רונאלדו.

"אם תגיע ההצעה הנכונה אני חושב שסלאח יעזוב. הוא כבר ניסה לעזוב בקיץ שעבר, אז כזכור ליברפול קיבלה עבורו הצעה על סך 200 מיליון ליש"ט. כשאתה מקבל הצעה רשמית כזו בומבסטית, המשמעות היא שכבר יש הסכם בין השחקן לבין המועדון שמעוניין לקנות".

מוחמד סלאח, שחקן ליברפול | רויטרס

הדובר הוא חוסה אנריקה סאנצ'ס, מגן העבר ששיחק בליברפול בין השנים 2011 ל-2016. הספרדי סבור שהפעם זה ייצא לפועל: "אני חושב שסלאח כבר הסכים לעזוב ובקיץ הקרוב זה סוף סוף יקרה. בשל העזיבה של המנג'ר יורגן קלופ והשינויים הרבים שצפויים בליברפול, אני חושב שזה הזמן המושלם מבחינתו לעזוב ולהרוויח את החוזה הכי גדול בקריירה שלו, רגע לפני שהוא בן 32".

כשנשאל מי יכול להחליפו, מגן העבר השיב: "לדעתי מוחמד קודוס, שנראה ממש טוב בווסטהאם העונה, יכול להיות תחליף ראוי לסלאח. אפשרות נוספת היא לירוי סאנה, שעתידו בבאיירן מינכן לא כל כך ברור מבחינת חוזית. ליברפול צריכה שחקן בסדר גודל הזה והוא אופציה מעניינת".

חזרה לאנגליה על הפרק? לירוי סאנה | GettyImages, Alexander Hassenstein

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי