שוב בפסגה, זמנית: 0:2 חשוב לארסנל על וולבס בדרך למקום הראשון

play
לאנדרו טרוסאר ארסנל | אימג'בנק GettyImages
צפו: טרוסאר ואודגור סידרו לארסנל ניצחון חשוב בחוץ מול וולבס 01:52

טרוסאר כבש בבעיטה לחיבורים (45) ואודגור (90+5) הוסיף מזווית קשה בדרך לעקוף את מנצ'סטר סיטי, שתוכל לעלות בחזרה בחמישי

קבוצות: ארסנל וולבס
(גודל טקסט)

במקביל למשחקי חצי גמר הגביע האנגלי, שם מנצ'סטר סיטי הבטיחה שתמשיך להגן על התואר עם ניצחון עם צ'לסי, נפתח הערב (שבת) המחזור ה-34 בפרמיירליג, כשבמוקד ארסנל שבה לפסגת הטבלה, לפחות עד שהטרבליסטית תשלים את המחזור בחמישי.

וולבס – ארסנל 2:0

התותחנים הודחו ברבע גמר ליגת האלופות על ידי באיירן מינכן, ועם ההפסד 2:0 לאסטון וילה היא גם איבדה את פסגת טבלת הפרמיירליג למנצ'סטר סיטי. את המחזור היא תתחיל, לפחות עד חמישי, שוב במקום הראשון, הודות לשערים של לאנדרו טרוסאר ומרטין אודגור. הבלגי שוב קיבל את הקרדיט ממיקל ארטטה והחזיר רגע לפני הירידה למחצית. גבריאל ז'סוס השאיר לו בנגיעה וטרוסאר בעט כדור מדויק לחיבורים בדקה ה-45. הקפטן של האורחת כבש בתוספת הזמן מזווית קשה (90+5) בדרך לשלוש נקודות באחד המגרשים הקשים באנגליה. וולבס סופרת כבר משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון.

לאנדרו טרוסאר חוגג עם יקוב קיוויור ארסנל
לא מוותרים על האליפות. טרוסאר וקיוויור | אימג'בנק GettyImages

משחקים נוספים:

לוטון – ברנטפורד 5:1 ללוטון: לוק בארי (90+2). לברנטפורד: יאן וויסה (24 ו-45+1), אית'ן פינוק (62), קין לואיס פוטר (65), קווין שאדה (86)

שפילד יונייטד – ברנלי 4:1 לשפילד: גוסטבו האמר (52). לברנלי: יאקוב ברון לארסן (38), לורנז אסיניון (40), לייל פוסטר (58), יוהאן ברג גודמונדסון (71)

ביום ראשון תתארח ליברפול אצל פולהאם בתקווה לשוב למסלול הניצחונות בליגה ולפני שבאמצע השבוע תתארח אצל אברטון בדרבי במשחק השלמה. מנצ'סטר סיטי תשחק רק ביום חמישי, אז תתארח בברייטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי