ארסנל מחצה 0:5 היסטורי את צ'לסי בדרבי וברחה בפסגת הפרמיירליג

play
שחקני ארסנל חוגגים | GettyImages
הניצחון הכי גדול בהיסטוריה. צפו: ארסנל הביסה 0:5 את צ'לסי האומללה 06:59

טרוסאר (4), ווייט (52 ו-70) והאברץ (57 ו-65) כבשו בניצחון הגדול ביותר אי פעם של התותחנים על הבלוז, הפער מליברפול שוב שלוש נקודות וארבע ממנצ'סטר סיטי

קבוצות: ארסנל צ'לסי
(גודל טקסט)

דרבי היסטורי בלונדון היה הערב (שלישי), בסיומו ארסנל מחצה את צ'לסי 0:5 והשיגה את הניצחון הגדול ביותר שלה על הבלוז בהיסטוריה. בנובמבר 1930 ניצחה ארסנל את צלסי 1:5, אבל מעבר לכך לא היה לה ניצחון דומה וספק אם גם כה חשוב במפגשים ביניהן, כי כרגע ארסנל ברחה בפסגה לשלוש נקודות מליברפול שתשחק מחר בדרבי נגד אברטון והיא מובילה ב-4 נקודות על מנצ'סטר סיטי, שלה יש שני משחקים חסרים לעומת החבורה של ארטטה.

עוד לפני המשחק הסיכויים נטו בבירור לטובת הקבוצה של מיקל ארטטה, שבשבת השאירה מאחור את ההדחה מליגת האלופות וההפסד לאסטון וילה, וחזרה לעצמה עם ניצחון 0:2 על וולבס, אבל ספק אם מישהו חשב שזה ייגמר ב-0:5 היסטורי. צ'לסי הגיעה ללא הכוכב הכי גדול שלה קול פאלמר שלא התאמן בגלל מחלה ולא עבר מבחן כשירות, אבל הבעיה הגדולה יותר של מאוריסיו פוצ'טינו הייתה בהגנה.

לאנדרו טרוסאר כבש משחק שני ברציפות והפעם כבר בדקה הרביעית וזו גם הייתה תוצאת המחצית, אבל בחצי השני המגן בן ווייט כבש פעמיים (52 ו-70), קאי האברץ הוסיף צמד משלו (57 ו-65) נגד האקסית ותוך 13 דקות כבשו התותחנים ארבעה שערים והשיגו 0:5 היסטורי – זה גם יכול היה להיגמר בתוצאה גבוהה יותר. ארסנל סופרת מעל שנתיים ללא הפסד לצ'לסי ובשלושת משחקי הבית האחרונים שלה מול הבלוז מאזן השערים עומד על 1:12 חסר תקדים.

לאנדרו טרוסאר, שחקן ארסנל
לאנדרו טרוסאר, שחקן ארסנל | רויטרס

מהלך המשחק

דקה 4: גול! 0:1 מהיר לארסנל. רייס דהר לעבר הרחבה, זיהה מצד שמאל את התנועה של טרוסאר ומסר לבלגי שזיהה את הפתח שהשאיר פטרוביץ' וכבש שער מחזור שני רצוף.

דקה 22: רייס הסתובב על פרננדס ומכ-16 מטר בעט כדור מסוכן שעלה מעל השער.

דקה 24: ג'קסון פתח מבערים והוציא רוחב שפגע בגבריאל, אבל ארסנל ניצלה כי הכדור ניתז מהקורה לקרן.

בן ווייט, מגן ארסנל
התותחנים מביסים ובורחים בפסגה | רויטרס

דקה 26: הזדמנות כפולה לארסנל. סאקה בעט ראשון לידיים של פטרוביץ', צ'לסי איבדה כדור ותוך שניות האברץ סחט הצלה מהשוער.

דקה 30: קוקורייה הוציא רוחב לפרננדס, שממרכז הרחבה בעט החוצה.

דקה 52: גול! 0:2 לארסנל. האברץ היה צריך להבקיע ממסירה נפלאה של אודגור והחמיץ, אבל ארסנל נותרה עם קרן שבסופה בן ווייט מקרוב קבע 0:2.

קאי האברץ, שחקן ארסנל
אחרי החמצה גדולה, החזיר עם צמד. האברץ | GettyImages

דקה 57: גול! אודגור בכדור עומק השאיר את האברץ לבד מול פטרוביץ' והוא ירה את ה-0:3.

דקה 62: ג'קסון נותר לבדו מול ראיה והצליח לבעוט לרשת החיצונית. איזו החמצה.

דקה 65: גול! האברץ השלים צמד אחרי שסאקה בכדור רוחב מצא אותו חופשי במרכז הרחבה והוא שוב לא התקשה להכניע את פטרוביץ'. 0:4.

דקה 70: גול! כבר 0:5 לארסנל. אודגור בכדור מעל כל הגנת צ'לסי מצא את ווייט, שספק ניסה להוציא רוחב ספק בעט, בכל אופן הכדור נעצר רק ברשת.

דקה 97: מרטינלי היה יכול לסיים את המשחק ב-0:6, אבל ממצב מאוד נוח בעט על פטרוביץ'.

שאר משחקי אמצע השבוע באנגליה

רביעי

וולבס – בורנמות' קריסטל פאלאס – ניוקאסל אברטון – ליברפול מנצ'סטר יונייטד – שפילד יונייטד

חמישי

ברייטון – מנצ'סטר סיטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי