ארטטה: "היה תענוג לראות את השחקנים". פוצ'טינו עם הודאה כואבת

play
התותחנים מביסים ובורחים בפסגה | רויטרס
הניצחון הכי גדול בהיסטוריה. צפו: ארסנל הביסה 0:5 את צ'לסי האומללה 06:59

מנג'ר ארסנל חגג את ה-0:5 על צ'לסי: "אודגור מדהים, מתים עליו". המאמן היריב: "כשאנחנו טובים אנחנו מסוגלים להכל. בימים רעים אנחנו גרועים"

קבוצות: ארסנל צ'לסי
(גודל טקסט)

רגע היסטורי נרשם אמש (שלישי) בפרמיירליג, כשארסנל מחצה את צ'לסי 0:5 והשיגה את הניצחון הגדול ביותר שלה על הבלוז בהיסטוריה. לא פחות חשוב: התותחנים ברחו בפסגה לשלוש נקודות מליברפול שתפגוש הערב את אברטון לדרבי, ומובילים ב-4 נקודות על מנצ'סטר סיטי (עם שני משחקים עודפים). בן ווייט וקאי האברץ חגגו צמדים, לאנדרו טרוסאר פתח בחגיגה כבר בדקה הרביעית ואותת על מה שעתיד להגיע.

"אני מאושר על הניצחון, על כמות ההזדמנויות ועל השערים שכבשנו", סיכם מיקל ארטטה. "גם השער הנקי מראה על יציבות. האוהדים שלנו נהנו, זה היה תענוג לראות בשחקנים משחקים. כולנו יודעים על מה אנחנו משחקים, כולם מאוד נרגשים והעבודה שלי היא להמשיך לדחוף אותם ולגרום להם להאמין שהם מסוגלים לעשות את זה".

מרטין אודגור, שהיה נפלא, זכה למחמאות ממאמנו: "תמיד ידענו שהוא כישרון ענק שיכול להתפתח כאן, הוא לא מפסיק לרוץ. היתה שאלה של איך הוא יתנהג בתפקיד החדש שלו, כקפטן, אבל הוא עשה זאת מדהים, פשוט טבעי. כולם מתים עליו. הוא לא מסוג האנשים שידפקו על הדלת ויצעקו עליך, הוא מנהיג דרך אהבת המשחק וזה מספיק כדי שכולם יילכו אחריו".

מנגד, מאוריסיו פוצ'טינו הודה אחרי עוד מפלה: "פשוט לא הופענו. אני לא מאשים את השחקנים, כי כקבוצה אנחנו פשוט לא מספיק יציבים. בגלל זה אנחנו כאן, כי יש לנו את היכולת לספק הופעות מדהימות, ואז שלושה ימים לאחר מכן לעשות את הקיצון השני. כשהיו לנו ימים רעים היינו כל כך גרועים. כשאנחנו טובים, אנחנו מסוגלים להכל. חייבים לשפר את זה, אבל הנסיבות כאן מראות שזה לא השחקנים".

שאר משחקי אמצע השבוע באנגליה

רביעי

וולבס – בורנמות' קריסטל פאלאס – ניוקאסל אברטון – ליברפול מנצ'סטר יונייטד – שפילד יונייטד

חמישי

ברייטון – מנצ'סטר סיטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי