"רגע, הוא כדורגלן מקצועי?" צפו במופע השפל של אכזבת צ'לסי

play
שחקן צ'לסי מיכאילו מודריק | GettyImages, Marc Atkins
צפו: צ'לסי חזרה מפיגור כפול ל-2:2 אצל אסטון וילה ואולי קופחה בתוספת 03:01

מיכאילו מודריק נרכש ב-70 מיליון יורו, ושוב סיפק "לקט" של כל החוליים שלו. אגדות העברות מאבדות סבלנות: "לא למד איך לשחק בקבוצה"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

לא מעט אשמים יש בעונה האיומה של צ'לסי. קשה למצוא נקודות אור רבות שלא עונות לשם קול פאלמר, אך אין ספק שאחד המאכזבים הבולטים עד כה הוא מיכאילו מודריק.

כוכב נבחרת אוקראינה נרכש תמורת 70 מיליון יורו בינואר 2023, אך מתקשה לספק את הסחורה. אמש היה חלש במיוחד ב-2:2 מול אסטון וילה, עם שורה של איבודי כדור, החלטות רעות ובעיטות אומללות.

"הוא בדיחה", כתב אחד מאוהדי צ'לסי בתגובה לסרטון ה"ביצועים" הזה. "רגע, מודריק הוא כדורגלן מקצועני?" תהה אחר, ושלישי הוסיף: "הוא שחקן ממש מצחיק. ניסה לבעוט מחוץ לרחבה ופגע בקוון. זה חתיכת הישג".

מודריק כבש העונה שישה שערים בכל המסגרות והוסיף שני בישולים ב-37 הופעות. "איפה הוא היה?" תהה שחקן המועדון לשעבר פרנק לבף. "תמיד צריך לתת זמן לשחקנים צעירים שמגיעים ממדינה אחרת, בטח אם היא במלחמה, אבל כבר עבר די הרבה זמן. בנבחרת אוקראינה הוא כובש, אבל בצ'לסי זה לא עובד. נראה שאין לו מושג איך לשחק כדורגל עם שחקנים אחרים. אולי יש לו כישרון, אבל הוא מעולם לא למד איך לשחק בקבוצה".

"אולי הוא יכול לנצח את רוב השחקנים בעולם בריצת 100 מטר", הוסיף אגדת המועדון קרייג ברלי, "אבל הבעיה היא שיש מין כדור לבן כזה שצריך להשתמש בו, לבעוט לשער או להגביה – ואת זה הוא לא מסוגל לעשות".

כעת כבר קל לשכוח שבשנה שעברה, נלחמו צ'לסי וארסנל על שירותיו של האוקראיני המוכשר – ולבסוף הבלוז ניצחו. "אם הוא היה הולך לארסנל היו לו תנאים טובים להצליח", טען שחקן לשעבר סקוט מינטו, "היתה לו שם סביבה נהדרת והוא היה מספק את אותם המספרים שמספק כעת לאנדרו טרוסאר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי