פוסטקוגלו "איבד את זה" והודה: "יהיה קשה להגיע לליגת האלופות"

play
יונג מין סון, שחקן טוטנהאם | אימג'בנק GettyImages
צ'לסי ניצחה 0:2 את טוטנהאם והרחיקה אותה מאוד מהכרטיס לליגת האלופות 02:12

מנג'ר טוטנהאם אחרי ההפסד לצ'לסי בדרבי שהותיר את התרנגולים במרחק גדול מאסטון וילה הרביעית: "ספסול מדיסון לא עבד, מרגיש שאיבדנו את האמונה ואני האחראי"

קבוצות: טוטנהאם צ'לסי
(גודל טקסט)

טוטנהאם הוליכה את טבלת הפרמיירליג למשך שלושה מחזורים בעיצומו של הסיבוב הראשון והתחושה הייתה שדווקא אחרי הפרידה מהארי קיין והגעת המנג'ר אנג' פוסטקוגלו – שהיה דיי אנונימי עבור חובבי הכדורגל למרות ההצלחה בסלטיק – התרנגולים יכולים לעשות העונה משהו יוצא דופן מבחינתם. אמש (חמישי) כנראה שנקבע כי הקבוצה בדרך לעונה עגומה נוספת, שתסתיים בכרטיס לליגה האירופית לכל היותר.

"פוסטקוגלו איבד את זה", אמרה קארן קרני, שחקנית העבר Aשהייתה פרשנית המשחק ב"סקיי ספורטס", "הוא ממש כעס, בכנות שבחיים לא ראיתי אותו כועס כל כך. ג'ונסון וסון איבדו המון כדורים וכך גם הגיע השער. ההתקפה לא עשתה כלום".

אנג' פוסטקוגלו, מאמן טוטנהאם
"איבד את זה". פוסטקוגלו משתולל על הקווים בסטמפורד ברידג' | רויטרס

בעקבות ההפסד במשחק החסר, נותרה טוטנהאם במקום החמישי ובמרחק שבע נקודות מאסטון וילה הרביעית. לתרנגולים יש משחק חסר נוסף להשלים, נגד מנצ'סטר סיטי, כך שהם עוד יכולים להשיג את הכרטיס הנכסף למפעל היוקרתי מכל, אבל זה כבר ממש לא תלוי בהם.

פוסטקוגלו לא הסתיר את אכזבתו והיה עצבני למדי אחרי המשחק – מסיבת העיתונאים שלו למעשה ארכה שתי דקות ו-15 שניות בלבד: "מה אתם רוצים שאני אגיד?", השיב בעצבים לשאלה מדוע מסריו לא עברו לשחקנים, "אני לא יודע אם הביטחון שלהם נמוך, אבל אנחנו צריכים לחזור לשחק את הכדורגל שאנחנו רוצים ואני צריך לקחת אחריות על המצב הזה. אם נראינו ככה במחצית הראשונה, אז שום מסר לא עבר. אני מרגיש שאיבדנו אמונה וזה מה שאני צריך לשנות. ספסול מדיסון? חשבתי שצריך לרענן את הקבוצה, אבל זה לא עבד. יהיה לנו קשה להגיע לליגת האלופות, אני לא רוצה לדבר על זה אחרי יכולת כזו שהצגנו".

בצ'לסי, מן העבר השני, שמחו מאוד לשוב למסלול הניצחונות אחרי שלושה משחקים בכל המסגרות. קול פאלמר שוב הציג משחק סביר לכל היותר, אבל שני מצבים נייחים הובילו לניצחון שהקפיץ את הבלוז למקום השמיני והשאיר אותם במאבק על אחד הכרטיסים למפעלים האירופיים בעונה הבאה. "אם אנחנו רוצים להגיע להישגים כפי שעשתה צ'לסי בעבר, לפנינו עוד דרך ארוכה ועבודה קשה", אמר המנג'ר מאוריסיו פוצ'טינו שסירב להתייחס לעתידו. "כל מה שאני יכול להגיד זה שאחרי שתתקבל החלטה אנחנו נראה אם יש לנו זמן לבנות ולהמשיך בדרך הזו".

פוצ'טינו גם נשאל על עתידו של קונור קלאגר, שבישל אתמול את השער הראשון במשחק, אבל על פי הדיווחים יעזוב בקיץ: "זה לא תלוי בי, כמו שאתם רואים אצלי הוא משחק בהרכב. זה נושא שהמועדון צריך לסגור עם קונור וזה לא בידיים שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי