צ'לסי הנחיתה חמישייה על ווסטהאם, אסטון וילה פישלה אצל ברייטון

play
שחקן צ'לסי ניקולאס ג'קסון עם נוני מדואקה | רויטרס
צפו: צ'לסי מחצה את ווסטהאם עם 0:5 משפיל, צמד לג'קסון 06:59

ג'קסון כבש צמד ובישל, שער ובישול למדואקה ב-0:5 של הבלוז על הפטישים. הרביעית בטבלה הפסידה 1:0, ז'ואאו פדרו הבקיע (87)

(גודל טקסט)

שלושה משחקים נערכו היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-36 בפרמיירליג: במוקד קרב הגדולות בין ליברפול לטוטנהאם, אבל עוד לפני כן נקבע כי זהות העולה הרביעית והאחרונה לליגת האלופות לא תוכרע היום.

ברייטון – אסטון וילה 0:1

זה אמנם לא היה תלוי רק בה, אך הקבוצה של אונאי אמרי הייתה יכולה להבטיח היום את העפלתה לליגת האלופות – והיא פספסה את ההזדמנות. אמיליאנו מרטינס לא היה כשיר לחזור לשער ואסטון וילה שוב הפסידה עם רובין אולסן בין הקורות, אחרי חמישה ניצחונות רצופים על ברייטון. שער של פסקל גרוס נפסל בעקבות נבדל (68), אבל השחפים מוכי הפציעות עצרו רצף של שישה משחקי ליגה ללא ניצחון הודות לז'ואאו פדרו, שאמנם בעט פנדל לידיים של אולסן, אך את הריבאונד נגח פנימה וכבש את השער היחיד במשחק (87). אלכס מורנו חזר לסגל של אסטון וילה אחרי שפספס ארבעה משחקים, ואמרי יקווה שגם מרטינס ויורי טילמאנס ישובו לקראת גומלין חצי גמר הקונפרנס ליג אצל אולימפיאקוס ביום חמישי הקרוב (22:00, ספורט3).

ז'ואאו פדרו, ברייטון
קטע את הרצף השלילי של ברייטון. ז'ואאו פדרו | רויטרס

צ'לסי – ווסטהאם 0:5

הבלוז רשמו ניצחון שביעי בשמונת משחקי הבית האחרונים וסיימו את העונה במאזן של שבעה ניצחונות מ-12 מפגשים עם יריבות לונדוניות. חשוב יותר מכך עבור צ'לסי, זה שהיא עדיין במאבק הכניסה לקונפרנס ליג. ניקו ג'קסון להט וחיבר משחק בית שלישי ברציפות בו הוא מעורב בשער: הסנגלי בישל לקול פאלמר את הראשון (15) ובמחצית השנייה הוסיף בעצמו את צמד השערים האחרונים של צ'לסי (48, 81). נוני מדואקה הצטיין גם הוא עם שער (36) ובישול, קונור גלאגר הוסיף (30) לקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו, שקיבל בחזרה את כריסטופר אנקונקו שנכנס כמחליף בדקה ה-76 אחרי שהושבת ליותר מחודשיים עקב פציעה, ואת אקסל דיסאסי שחזר לאחר משחק אחד בחוץ. ווסטהאם איבדה סופית סיכוי לשחק באירופה בעונה באה, והגיעה ל-70 שערי חובה – הכי הרבה שקבוצה של דייויד מויס ספגה בקריירת האימון של הסקוטי.

שחקני צ'לסי: טיאגו סילבה, נוני מדואקה, ניקולאס ג'קסון, טרבור צ'אלובה
חגיגת שערים על השכנה הלונדונית. שחקני צ'לסי חוגגים | אימג'בנק GettyImages, HENRY NICHOLLS/AFP

שני, 22:00, שידור ישיר בספורט1: קריסטל פאלאס – מנצ'סטר יונייטד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי