גווארדיולה יודע: "חייבים לנצח מה שנותר". הולאנד עקץ את אגדת יונייטד

play
ארלינג הולאנד לצד מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה | GettyImages
צפו: הולאנד התפוצץ עם רביעייה, מנצ'סטר סיטי הביסה 1:5 את וולבס 07:14

מאמנה של מנצ'סטר סיטי אמר ש"להשוות את הפרש השערים זה לא אפשרי" וקבע: "הגורל בידיינו". כובש הרביעייה ענה לקין: "לא אכפת לי מהאיש הזה"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

משחקי השבת בפרמיירליג נפתחו אתמול פעם נוספת עם ניצחון של ארסנל שהעביר את הלחץ למנצ'סטר סיטי, אבל כמו שהיא יודעת לעשות כבר שנים רבות, בטח תחת פפ גווארדיולה, האלופה הביסה 1:5 את וולבס בהופעה ענקית של ארלינג הולאנד שכבש רביעייה, והפער בפסגה ירד שוב לנקודה, עם משחק חסר לטרבליסטית.

זה היה משחק הליגה ה-20 ברציפות ללא הפסד עבור סיטי שרשמה שיא מועדון של 43 משחקי בית רצופים ללא הפסד, שיא שהחזיק למעלה מ-100 שנים, עוד מ-1921 ונשבר אתמול בערב. גם פפ גווארדיולה והשחקנים ידעו להעריך את ההופעה המשובחת, אך מיד התעסקו במאבק האליפות והצורך לנצח את כל המשחקים שנותרו כדי לזכות בפעם הרביעית ברציפות.

"עוד שבוע, שלושה משחקים, תשע נקודות ונהיה אלופים. שש נקודות, שבע נקודות, וארסנל תזכה בתואר", אמר המאמן הספרדי בסיום המשחק. "הפרש השערים לא אפשרי, לא נצליח להשוות אותו. הדרך בה ארסנל משחקת היא כל כך טובה. הגורל שלנו בידיים שלנו".

ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי
עוד כדור לאוסף. הולאנד | אימג'בנק GettyImages

עוד הוסיף גווארדיולה והתייחס לתצוגת השערים של החלוץ שלו שכיכב ועלה למאזן של 25 שערי פרמיירליג העונה: "הוא חזר לעניינים. הפנדל זה משהו מובן מאליו קצת, אבל השער השני והשער הרביעי זה משהו בלתי רגיל".

גם הנורבגי התייחס בעצמו למשחק הגדול שלו ולהמשך מאבק האליפות: "זה לא רע להגיע לכמות השערים שכבשתי העונה. לקבוצה שלנו יש מנטליות מדהימה. לכבוש מעל 200 שערים בקריירת מועדונים? זה בהחלט לא רע. אנחנו חושבים על 4 הגמרים שנותרו לנו עוד".

הולאנד לא שכח ועקץ את רוי קין, אגדת מנצ'סטר יונייטד, שקרא לו "חלוץ של ליגה רביעית": "בכנות, באמת לא אכפת לי כל כך מהאיש הזה".

המשחקים שנותרו לארסנל:

12.5 – מנצ'סטר יונייטד (חוץ) 19.5 – אברטון (בית)

המשחקים שנותרו למנצ'סטר סיטי:

11.5 – פולהאם (חוץ) 14.5 – טוטנהאם (חוץ) 19.5 – ווסטהאם (בית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי