ג'יימי רדנאפ: "הולאנד היה יכול לכבוש עוד, הוא היה עצבני כשהוחלף"

play
עוד כדור לאוסף. הולאנד | אימג'בנק GettyImages
צפו: הולאנד התפוצץ עם רביעייה, מנצ'סטר סיטי הביסה 1:5 את וולבס 07:14

שחקן העבר האנגלי ופרשן סקיי ספורטס הרעיף שבחים על הנורבגי אחרי הרביעייה בניצחון 1:5 על וולבס: "חיה באזור השער"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

שחקן העבר האנגלי ג'יימי רדנאפ, שהיום משמש כפרשן, החמיא לארלינג הולאנד אחרי הרביעייה המדהימה של מלך השערים המסתמן של הפרמיירליג נגד וולבס אתמול (שבת). האלופה הביסה את הזאבים 1:5 ושמרה על פער של נקודה מארסנל שבפסגה, אבל לקבוצה של פפ גווארדיולה יש משחק חסר והיא תלויה בעצמה.

לאחר הניצחון הגדול של סיטי, שחקנה לשעבר של ליברפול וטונהאם דיבר על הרעב הבלתי נגמר של הולאנד: "אנחנו כולנו רוצים הרבה מחלוץ, משחקן. לפעמים אנחנו מדברים על הדקויות והנגיעות בכדור שהוא לא עושה כראוי. אבל הוא פשוט חיה באיזור השער. המנטליות שיש לו. הוא כבש ארבעה שערים ויכולת לראות שהוא היה עצבני כשהוחלף, הוא רתח!".

רדנאפ, קשר נבחרת אנגליה לשעבר, המשיך להחמיא לרצון של החלוץ הנורבגי: "הוא רצה לכבוש עוד שערים. הרבה שחקנים ששיחקתי איתם שהיו סקוררים יכלו לכבוש רביעייה, לרדת לתשואות הקהל, ולקחת את זה בקלות לקראת המשחק מול פולהאם בשבוע הבא. הבחור הזה בנוי אחרת. הוא תופעה. אני אוהב לצפות בו".

שחקני מנצ'סטר סיטי, ארלינג הולאנד, רודרי
שחקני מנצ'סטר סיטי, ארלינג הולאנד, רודרי | רויטרס

רדנאפ סיכם: "כל הגולים שהוא כבש, ועדיין הוא רוצה יותר. הוא ידע שהייתה יכולה להיות הזדמנות נוספת. השער של חוליאן אלברס היה יכול להתאים להולאנד בצורה מושלמת והוא ידע את זה. הוא רוצה להשמיד קבוצות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי