באותו מחיר של מודריק: חברו הטוב של האוקראיני בדרך לצ'לסי

play
מיכאילו מודריק לצד גאורגי סודאקוב שחטאר דונייצק | GettyImages
צפו: צ'לסי מחצה את ווסטהאם עם 0:5 משפיל, צמד לג'קסון 06:59

ב"דיילי מייל" טוענים שטוד בולי פתח בשיחות עם שחטאר דונייצק על מנת להנחית בקיץ את גאורגי סודאקוב, לו סעיף שחרור אסטרונומי

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

הניצחון 0:5 של צ'לסי על ווסטהאם החזיר לפתע את הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו למאבק על הכרטיסים לאירופה בעונה הבאה. הבלוז נמצאים במקום השביעי בטבלת הפרמיירליג, אך רחוקים מלהיות בעונה מושלמת מבחינתם עם 11 הפסדים העונה ויכולת לא מספיק טובה לאורך רוב השנה. ההוצאות האדירות על שחקנים תחת הבעלות של טוד בולי הגיעו ליותר ממיליארד יורו, כשאחת הרכישות הרעות, לפחות עד עכשיו, הוא מיכאילו מודריק. שחקן הכנף האוקראיני שהגיע משחטאר דונייצק בינואר 2023 תמורת 70 מיליון יורו, בסכום שעשוי להגיע עד 100 מיליון יורו, התקשה להתאקלם באנגליה כשב-56 הופעות כבש רק שישה שערים ובישל עוד ארבעה בכל המסגרות.

על אף חוסר החיבור של מודריק והאכזבה הגדולה מהיכולת, בצ'לסי לא מוותרים על כישרונות מהכדורגל האוקראיני וסימנו כבר את חברו לשעבר במדי שחטאר והנבחרת הלאומית. לפי ה"דיילי מייל", גאורגי סודאקוב בן ה-21 נמצא על הכוונת של הבלוז, ובדיווח נכתב כי המועדון הלונדוני כבר פתח בשיחות מול שחטאר על מנת לקדם את המהלך לקראת הקיץ הקרוב. לקשר האוקראיני חוזה עד 2028 עם סעיף שחרור של כ-135 מיליון יורו, אך באנגליה טוענים ששחטאר תשחרר אותו לצ'לסי תמורת סכום דומה לזה שמודריק נרכש לפני כשנה וחצי.

גאורגי סודאקוב שחטאר דונייצק
יחבור למודריק בלונדון? סודאקוב | אימג'בנק GettyImages

העונה שותף סודאקוב ב-33 הופעות במדי שחטאר, בהן כבש תשעה שערים והוסיף שישה בישולים. במדי נבחרת אוקראינה יש לו 14 הופעות בסך הכל, בהן תרם שער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי