יונייטד שקעה לשפל היסטורי: "השחקנים לא ראויים לתמיכת הקהל"

השדים האדומים קבעו שיאי הפסדים וספיגת שערים בפרמיירליג - והקהל בכל זאת עודד. טן האח: "היינו צריכים להילחם כמוהם"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד שקעה אמש (שני) לשפל חדש, כשחטפה 4:0 מהדהד מקריסטל פאלאס. היה זה הפסד הליגה ה-13 של השדים האדומים העונה – הכי הרבה שלהם אי פעם ב-32 שנות הפרמיירליג, והם נותרו במקום השמיני בטבלה – שתי נקודות מניוקאסל השישית, במקום המוביל למוקדמות הקונפרנס ליג, ושש מטוטנהאם החמישי, במקום המוביל למוקדמות הליגה האירופית. על אסטון וילה הרביעית (13 נקודות) כמובן שאין מה לדבר.

אם זה לא מספיק, הרי שיונייטד ספגה העונה 81 שערי ליגה – הכי הרבה מאז 1976/77 – והיד עוד נטויה: עד תום העונה מצפה לה משחקים מול ארסנל, ניוקאסל וברייטון.

"זה מאכב מאוד", הודה כריסטיאן אריקסן, "זה כאילו היינו ביום חופש. הפציעות הן לא תירוץ – צריך לשנות את המצב על כר הדשא, והיום זה לא שינה מי שיחק, כולם היו יכולים להיות טובים יותר. פשוט לא היינו מספיק טובים, אנחנו השחקנים אשמים".

ברשת תקפו בין היתר את קאסמירו (נזכיר: נרכש ב-70 מיליון ליש"ט) – שמונה פעמים שחקני קריסטל פאלאס עברו אותו בדריבל, הנתון הכי גבוה שנרשם העונה בפרמיירליג. בסיום המשחק הוא וחבריו הודו לקהל, שמשום מה מחא כפיים לשחקנים. "התמיכה של האוהדים פשוט מדהימה", אמר ג'יימי קראגר, "השחקנים לא ראויים לתמיכה הזאת. זה לא ייאמן".

"אמשיך להילחם", התעקש אריק טן האח, "אני חייב לעשות זאת עם השחקנים שיש לרשותי. היינו צריכים להילחם כמו שהאוהדים נלחמו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי