אחרי השמועות על מעבר למועדון פאר אחר: הפגישה החיובית של ברונו פרננדש

play
ברונו פרננדש, מנצ'סטר יונייטד | GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA
צפו: האברץ בישל לטרוסאר וארסנל ניצחה את מנצ'סטר יונייטד בדרך לפסגה 05:52

ביממה האחרונה נטען כי הפורטוגלי מועמד לבאיירן מינכן, אך באנגליה מדווחים שהקפטן נועד עם ראשי מנצ'סטר יונייטד שהבהירו לו את חשיבותו והציפייה היא שהוא ימשיך באולד טראפורד גם בעונה הבאה

(גודל טקסט)

ברונו פרננדש מוזכר ביממה האחרונה כמועמד להצטרף לבאיירן מינכן, אך ב"אתלטיק" מדווחים כי הקפטן נפגש עם ראשי מנצ'סטר יונייטד והצדדים הביעו רצון להמשיך את ההתקשרות. השחקן ונציגיו ניהלו שיחה ממושכת עם בכירי המועדון, שהבהירו כי הם בונים על הפורטוגלי בן ה-29.

נטען כי פרננדש "חיפש בהירות לגבי הכוונות של יונייטד" ורצה להבין אם השאיפה שלהם תואמת את שלו – להיות חלק מרכזי בפרויקט החדש שהמועדון שואף לבנות תחת הבעלים סר ג'ים רטקליף. דווח כי הקשר ירצה לראות הוכחות לכך שתיבנה קבוצה תחרותית שתשאף לזכות בתארים. נכתב כי "אם הוא לא יתרצה או שתתקבל הצעה לרכישתו בסכום גבוה, אי אפשר לשלול לחלוטין עזיבה שלו". עם זאת, התחושה אחרי הפגישה היא חיובית וכאמור הציפייה שהוא יישאר.

ברונו פרננדש, מנצ'סטר יונייטד | רויטרס

קיימת אי ודאות סביב עתידו של פרננדס מאז הריאיון שהעניק לתקשורת הפורטוגלית, בו הצהיר כי הוא ישקול לעזוב את מנצ'סטר יונייטד אחרי יורו 2024. בנוסף, באנגליה דווח כי המועדון יקשיב להצעות על רוב הסגל שלו – והקפטן לא נמנה בין השמות של השחקנים ש"לא ניתן לגעת בהם", מה שהוביל לכך שהקשר רצה לשמוע שהמועדון מעוניין בשירותיו ובונה עליו. כאמור, ראשי השדים האדומים הבהירו לפורטוגלי את חשיבתו והפגישה הסתיימה בצורה חיובית.

כזוכר, פרננדס הצטרף למנצ'סטר יונייטד מספורטינג ליסבון בינואר 2020 וחוזוהו באולד טראפורד יגיע לסיומו בקיץ 2026, כשישנה אופציה להאריך את ההתקשרות בעונה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי