טן האח מגיב לוויין רוני: "השחקנים נואשים לשחק"

play
מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח | GettyImages
צפו: האברץ בישל לטרוסאר וארסנל ניצחה את מנצ'סטר יונייטד בדרך לפסגה 05:52

לקראת משחקה של מנצ'סטר יונייטד (22:00, ספורט1) מול ניוקאסל, המאמן ההולנדי ענה במסיבת עיתונאים לתהיות של סמל המועדון לגבי המחויבות של שחקניו

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד נמצאת בעונה קשה, עם המיקום הנמוך ביותר בתולדותיה בפרמיירליג, וכאשר המועדון עם סיכוי ממשי לא להעפיל לאף מפעל אירופי לראשונה זה עשור, עולות טענות לגבי נאמנותם של שחקני הקבוצה.

כזכור, אגדת השדים האדומים, ויין רוני, התראיין לסקיי ספורטס וטען כי חלק מהשחקנים שברשימת הפצועים, דווקא יכולים לשחק: "כאשר היורו וגמר הגביע האנגלי קרובים, זה קל לשחקנים להישאר בחוץ עוד קצת, לחזור לגמר הגביע ולוודא שהם מוכנים ליורו. ראיתי את זה בעצמי לאורך השנים". רוני גם רמז ששחקנים לא מעוניינים לקחת חלק במשחקים של יונייטד בזמן האחרון ושקל להם לעשות זאת משום שהאשמה תיפול על המאמן.

בתגובה לרוני, מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח טען אתמול במסיבת עיתונאים לקראת המשחק הערב (רביעי, 22:00, ספורט1) נגד ניוקאסל, שחניכיו יהיו תמיד זמינים לשחק כאשר הם כשירים לכך: "השחקנים נואשים לשחק. ברונו עבר בדיקת כשירות בראשון כדי לשחק ורשפורד עשה כל מה שהוא יכול".

מאמן די.סי יונייטד ויין רוני
שופע מחמאות. רוני | אימג'בנק GettyImages, ROBERTO SCHMIDT/AFP

למרות שסקוט מקטומיניי חזר לסגל בראשון לאחר פציעה, לטן האח עדיין שורה של חיסורים מהסגל. בין היתר מושבתים ברונו פרננדש, מרכוס רשפורד, ליסנדרו מרטינס, רפאל וראן, לוק שואו ומייסון מאונט.

תחת הדרכתו של טן האח, יונייטד הפסידה 19 משחקים בכל המסגרות עד כה, הכי הרבה למועדון מאז עונת 1977/78, כאשר ההפסד הביתי לארסנל היה התשיעי במספר העונה.

למנצ'סטר יונייטד עדיין יש סיכוי להשיג כרטיס לליגה האירופית אם תצליח לנצח את מנצ'סטר סיטי בגמר הגביע בוומבלי ב-25 במאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי