יתאחדו באל נאסר? רונאלדו ביקש מקבוצתו להחתים את חברו לנבחרת

play
שחקני נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו, ברונו פרננדש | GettyImages, David S. Bustamante
צפו: האברץ בישל לטרוסאר וארסנל ניצחה את מנצ'סטר יונייטד בדרך לפסגה 05:52

ב"מירור" טוענים שהכוכב הפורטוגלי רוצה להתאחד עם ברונו פרננדש בערב הסעודית: "מוכנים לבחון את הנחישות של מנצ'סטר יונייטד להשאירו"

(גודל טקסט)

מאז שעזב בזעם את מנצ'סטר יונייטד בקדנציה השנייה שלו במדי השדים האדומים, כריסטיאנו רונאלדו הצליח בזכות שמו, ובזכות הכסף הגדול של אל נאסר, לשכנע רבים להצטרף אליו לקבוצה מהליגה הסעודית. בין השמות ניתן למצוא את דויד אוספינה, אמריק לאפורט, סאדיו מאנה, אלכס טלס, מרצלו ברוזוביץ' ואוטביו, וכעת ב"מירור" חושפים שם נוסף ש-CR7 מנסה לשתף עמו פעולה פעם נוספת בקריירה, מלבד שיתוף הפעולה בנבחרת פורטוגל.

על אף השיחה החיובית עליה דווח בימים האחרונים בבריטניה בין ברונו פרננדש לראשי מנצ'סטר יונייטד, הקפטן של השדים האדומים עשוי לעזוב כבר בקיץ הקרוב עם אכזבה גדולה תחת אריק טן האח, ותסכול ממצב הקבוצה שלא מצליח להשתפר, למרות עונה לא רעה בכלל של הפורטוגלי. הקשר חתום ביונייטד עד 2026, אך ב"מירור" טוענים שהמועדון הסעודי "מוכן לבחון את הנחישות של יונייטד להשאיר את פרננדש", כשהצעה משתלמת וגבוהה עשויה תשלכנע את השדים האדומים.

ברונו פרננדש עם כריסטיאנו רונאלדו שחקני מנצ'סטר יונייטד
ברונו פרננדש עם כריסטיאנו רונאלדו שחקני מנצ'סטר יונייטד | אימג'בנק GettyImages, Nathan Stirk

לפי הדיווח, אל נאסר קיבלה את האות מרונאלדו להפוך את פרננדש למטרה מספר 1 שלהם לקיץ הקרוב, כשנראה שזה יהיה תלוי בעיקר בהחלטה של השחקן עצמו, עם רצון של הסעודים לשלם עליו סכום לא רחוק מ-65 מיליון היורו שספורטינג ליסבון קיבלה עליו לפני כארבע שנים וחצי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי