שלושה ימים לפני פרסום הסגל: באנגליה מודאגים מהפציעה של קיין

play
הארי קיין, שחקן נבחרת אנגליה | GettyImages, Visionhaus
צפו: דניאל פרץ ערך בכורה בבונדסליגה, באיירן מינכן ניצחה את וולפסבורג 03:02

מלך שערי שלושת האריות סובל מכאבים בגבו וייפגש עם רופאו האישי. קיין נעדר מסגל באיירן ובאנגליה כבר חושבים על מחליפים אפשריים

(גודל טקסט)

אחרי שכמעט זכתה ביורו הקודם, נבחרת אנגליה היא אחת הפייבוריטיות לזכות ביורו הקרוב שייפתח בעוד פחות מחודש על אדמת גרמניה. אלא שבממלכה מוטרדים מאוד מהפציעה של מלך השערים שלהם. הארי קיין, שהוחלף לקראת סוף המשחק של באיירן מינכן נגד ריאל מדריד בליגת האלופות, סובל מכאבים בגבו ולא נכלל בסגל הקבוצה למשחק סיום העונה היום מול הופנהיים.

מאמן באיירן, תומאס טוכל, אישר את החדשות ואמר: "הארי קיין מקבל טיפול מהרופא האישי שלו. הוא לא יכול לטוס איתנו". הפציעה לא נראית חמורה על פניו, אך מדאיגה את אנגליה ואת מאמנה גארת' סאות'גייט, שיפרסם את הסגל שלו ביום שלישי הקרוב. למרות עונה מאכזבת עבור באיירן, בה הם לא הצליחו לזכות בתואר בפעם הראשונה מזה 12 שנים, קיין נהנה מעונה ראשונה פורה אצל ענקי גרמניה.

קפטן נבחרת אנגליה הבקיע 44 שערים ב-45 משחקים בכל המסגרות מאז שעבר מטוטנהאם בקיץ האחרון. סאות'גייט עומד בפני כמה החלטות קשות בצמצום הסגל הסופי שלו ל-26 שחקנים, אולם הוא לא ירצה להתמודד עם עוד אחת כזו אם תהיה בעיה מתמשכת עם אחד משחקני המפתח שלו ומלך השערים בכל הזמנים.

הארי קיין נבחרת אנגליה
יוביל את אנגליה לזכייה היסטורית? הארי קיין | רויטרס

שלושת האריות ניגשים לטורניר כאחת הפייבוריטיות, אבל בלי קיין, זה יפגע בצורה קשה בסיכויים שלהם לזכות סוף סוף בתואר הראשון מאז 1966 עבור נבחרת הגברים. קיין החמיץ את שני המשחקים הידידותיים האחרונים של אנגליה במרץ נגד ברזיל ובלגיה בשל פציעה בקרסול, והנבחרת נכשלה לנצח בלעדי החלוץ המוביל וגם הפעם היא תערוך שני משחקי ידידות בתחילת יוני עוד לפני קמפיין היורו.

כרגע הסיכוי לכך נמוך, אך במקרה של היעדרות של קיין, מאמן אנגליה ייאלץ לחשוב מחדש מי יוביל את ההתקפה שלו, כאשר אולי ווקינס מאסטון וילה ואייבן טוני הם המועמדים המובילים לתפקיד החלוץ.

משחקי אנגליה ביורו:

סרביה – אנגליה (16.6) דנמרק – אנגליה (20.6) אנגליה – סלובניה (25.6)

עוד באותו נושא: הארי קיין, נבחרת אנגליה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי