לא מסי ולא רונאלדו. רודרי הפתיע: זה הכדורגלן הכי גדול בכל הזמנים

play
רודרי | אימג'בנק GettyImages
צפו: הולאנד כבש וקובאצ'יץ' הפציץ, מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את צ'לסי 01:57

אחרי קיץ נהדר שכלל זכייה ביורו וזכייה בתואר שחקן הטורניר, כוכב נבחרת ספרד ומנצ'סטר סיטי הפתיע כשנשאל מי לדעתו הגדול אי פעם

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו או ליאו מסי? לא אם שואלים את רודרי. כוכב מנצ'סטר סיטי, שהוביל הקיץ את נבחרת ספרד לזכייה ביורו, הפתיע כשהשיב לשאלה מי לדעתו השחקן הכי גדול בכל זמנים. רודרי בחר בחברו לקבוצה, קווין דה בראונה, שזכה עם המועדון בשש אליפויות ובליגת האלופות.

יש לציין כי רודרי הוא לא השחקן היחיד של פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי שמחמיא לבלגי ובוחר בו על פני הכוכבים הגדולים, כאשר בעונה שעברה גם ג'ק גריליש סיפק תשובה זהה.

צפו בבחירות של רודרי

ומה קורה באשר לעתידו של רודרי המצוין? לאחרונה דווח באנגליה שסיטי חוששת מכך שריאל מדריד תנסה לצרף הקשר הספרדי. על מנת למנוע מצב כזה, האלופה מתכוונת להפוך את השחקן למשתכר הבכיר במועדון, לצד שני הכוכבים – דה בראונה וארלינג הולאנד.

על פי הדיווח, האלופה תציע לאלוף אירופה לנבחרות 375 אלף פאונד לשבוע ותנסה להאריך את שהותו באיתיחאד. לרודרי בן ה-28, שנחשב בעיני רבים לטוב בעולם בתפקידו, נותרו עוד שלוש שנים בחוזהו, אבל סיטי מעוניינת לפתוח בשיחות ולהאריך את ההתקשרות כמה שיותר מהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי