היורש של מוחמד סלאח? ליברפול מתעניינת בשחקן שיעלה כ-100 מיליון יורו

מוחמד סלאח | רויטרס

בצל הדיווחים על פרידה אפשרית מהכוכב המצרי, האדומים ממשיכים בחיפושים אחר השחקן שייכנס לנעליו. באנגליה טוענים: ג'יימי ביינו-גיטנס מבורוסיה דורטמונד מועמד להצטרף

(גודל טקסט)

האם ליברפול מצאה את היורש של מוחמד סלאח? הכוכב המצרי יסיים את חוזהו בקיץ הקרוב, כאשר עתידו עדיין לוט בערפל ובשלב זה אין סימנים שיאריך את שהותו באנפילד. לפי אתר "גול", המועדון מגלה עניין בכישרון הגדול של בורוסיה דורטמונד הגרמנית, ג'יימי ביינו-גיטנס בן ה-20.

ליברפול כבר מתכוננת לתרחיש של היום שבו סלאח יעזוב את המועדון וכבר מוכנה להגיש הצעה גבוהה עבור ביינו-גיטנס, שמשחק בנבחרת אנגליה עד גיל 21. החלוץ הצעיר שגדל באקדמיה של מנצ'סטר סיטי חתום עד 2028 בדורטמונד, אליה הצטרף לפני כשנתיים, וכבר הספיק להבקיע העונה ארבעה שערים ולבשל פעמיים בעשרה משחקים בכל המסגרות. המועדון כבר הצהיר שידרוש עבור החלוץ לא פחות מ-100 מיליון יורו ונותר לחכות האם המועדון האנגלי יכניס את היד לכיס, אם וכאשר סלאח יעזוב.

בצל הספקולציות בנוגע לעתידו, סלאח וליברפול יפגשו מחר (רביעי) את רד בול לייפציג בליגת האלופות, בעוד דורטמונד תתמודד כבר הערב מול אלופת אירופה ריאל מדריד בשחזור הגמר של העונה שעברה.

צמד נפלא לאנגלי. גיטנס | רויטרס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי