אגוארו צפוי לעבור ניתוח בברצלונה, ישוב למשחקי ליגת האלופות

כוכב מנצ'סטר סיטי עבר בדיקת MRI וצפוי להיעדר עד שישה שבועות, כך שלא ישוב למחזורי סיום הפרמיירליג. פודן זכה לשבחים מגווארדיולה: "אין משחק שהוא לא טוב בו"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי חזרה נהדר מפגרת הקורונה. אלופת אנגליה אירחה אתמול (שני) את ברנלי באצטדיון האתיחאד, לאחד מהמשחקים הכי חד צדדיים שנראו בפרמיירליג בשנים האחרונות. החניכים של פפ גווארדיולה הפציצו את השער של ניק פופ המסכן עם 0:5 מבריק, כאשר פיל פודן הצעיר נבחר בצדק רב לאיש המשחק.

"מנצ'סטר סיטי כנראה בדרך לאבד את התואר שלה לליברפול, אבל אפשר לראות שהאלופה נחושה לדחות את החגיגות של האדומים כמה שיותר" נכתב בתקשורת האנגלית. "מאז שהכדורגל חזר, סיטי היא הקבוצה הטובה ביותר באנגליה. אפשר רק להבין את התסכול הגדול כשחושבים כמה נקודות היא איבדה לפני שהכל נעצר".

"המשחק הזה היה הדוגמה הטובה ביותר למציאות החדשה – המרחק החברתי התקיים בו בצורה מוחלטת, כאשר ברנלי לא התקרבה בכלל לעברה של מנצ'סטר סיטי ושמרה על שני מטרים לפחות ממנה. גווארדיולה ביצע שמונה שינויים בהרכב שניצח את ארסנל במחזור הקודם, אך עדיין ברנלי לא הצליחה לדגדג אותו".

כאמור, פודן הצעיר זכה בתואר איש המשחק לאחר צמד השערים שכבש, וב"דיילי מייל" נכתב עליו: "פודן זהר על המגרש, כבש פעמיים והוכיח לכולם שהוא מוכן לצעוד קדימה ולרשת את שרביט הקסמים של דויד סילבה ולהפוך לקוסם החדש של התכולים". הכוכב הצעיר הודה בסיום: "זה היה המשחק הטוב ביותר שלי במועדון".

פיל פודן עם סרחיו אגוארו | MARTIN RICKETT/POOL/AFP via Getty Images

לאחר מכן, גווארדיולה הוסיף: "אני לא מתכוון להתווכח עם פיל לגבי מה שהוא אמר, אבל אני זוכר כמה משחקים בגביע שהוא שיחק באותה רמה. אני אגיד את זה שוב – אין פעם שהוא משחק לא טוב. בכל משחק שלו הוא טוב. אסור לשכוח שהוא רק בן 20 ועוד צריך להשתפר, אבל ללא ספק הוא יהיה אחד השחקנים החשובים ביותר של מנצ'סטר סיטי בעשור הקרוב".

בעניין אחר, מלבד ההופעה הטובה של הקשר הצעיר, גווארדיולה ראה גם את החלוץ הבכיר ביותר בסגלו, סרחיו אגוארו, יורד מהמגרש מוקדם מהצפוי לאחר פציעה ברגלו. המנג'ר הספרדי לא נראה אופטימי לאחר המשחק ואמר בנושא: "זה לא נראה טוב. נצטרך לחכות ולגלות מחר מה יש לו, אבל זה לא נראה טוב בכלל לגבי המשך העונה הזו". הבוקר החלוץ עבר בדיקת MRI ואמנם נשללה אפשרות של קרע או שבר, אך הוא בכל זאת עשוי לעבור ניתוח בברצלונה בסוף השבוע וצפוי לשוב רק בעוד מספר שבועות, ככל הנראה היישר למשחקי ליגת האלופות בחודש אוגוסט.

כידוע, כבר ביום חמישי הקרוב מנצ'סטר סיטי תתארח אצל צ'לסי לקרב מרתק (22:05, שידור ישיר בספורט1) וכמובן שהארגנטינאי לא אמור לקחת חלק במשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי